ایتالیایی ها نگران رویارویی با طارمی هستند

ایتالیایی ها نگران رویارویی با طارمی هستند

قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ اروپا روز گذشته با برتری پورتو مقابل لاتزیو برگزار شد. این قرعه باعث شد تا صدای رسانه های ایتالیایی بلند شود. این تیم در خط حمله بسیار قوی است و تجربه زیادی در مسابقات اروپایی دارد.

پورتو دو بار قهرمان لیگ اروپا شده و حالا مصمم است بار دیگر سومین جام خود را کسب کند. این تیم از هم اکنون با ستارگانی چون مهدی طارمی و لوئیس دیاز شانس زیادی برای صعود به مراحل پایانی این رقابت ها دارد.

Calciomercato لوئیس دیاز را ستاره بزرگ پورتو معرفی کرد. ستاره ای که از او می ترسد زیرا مهارت های زیادی در چنته دارد. دیاز اکنون بهترین گلزن پورتو است و با 13 گل مقابل طارمی تاثیرگذارترین ستاره این باشگاه پرتغالی است. دیاز حدود 70 میلیون یورو تخمین زده می شود و تیم های اروپایی قصد دارند او را به خدمت بگیرند.

پورتو در سال 2003 در لیگ اروپا با لاتزیو بازی کرد و 4-1 پیروز شد. در آن زمان لاتزیو توسط مانچینی هدایت می شد و مورینیو موفق شد در المپیک به یک شاهکار بزرگ دست یابد.

از سوی دیگر تیم لاتزیو با هدایت ساری فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت و پس از 17 هفته به 7 برد و 6 باخت دست یافت. آنها اکنون در رده نهم جدول سری آ قرار دارند و باید دید مقابل پورتو چه عملکردی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید