حامیان حادثه حرم رضوی به دنبال رویارویی ملت ایران با مهاجران افغانستانی هستند/ همه دستگاه ها هوشیار باشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با دیار آفتاب؛ وی گفت: حادثه دردناک حرم رضوی یک حادثه سازمان یافته بود که دست وهابیت سعودی و رژیم صهیونیستی در آن کاملا آشکار است.

وی افزود: در پی سقوط حکومت اشرف غنی در افغانستان و حاکمیت طالبان در افغانستان، تلاش شده تا عناصر تکفیری به عنوان پناهنده از افغانستان وارد ایران شوند و این گونه عملیات تروریستی را سازماندهی کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: برخی عوامل داخلی در ایران و گروه های معاند درصدد ایجاد تقابل بین ملت ایران و مهاجران افغانستانی هستند که دستگاه های مربوطه باید هوشیار باشند و اجازه اغتشاشات جدید در کشور را ندهند.

هانی زاده تصریح کرد: جریان های موجود در کشور نباید از این موضوع استفاده کنند و بخواهند با جامعه ایران مقابله کنند و شخصیت چند قطبی در ایران ایجاد کنند.

وی گفت: مرزهای شرقی کشور باید به دقت کنترل شود چرا که جریان تکفیری می تواند از شرایط موجود استفاده کند و وارد کشور شود و این عملیات ها را انجام دهد.

هانی زاده خاطرنشان کرد: طبیعی است که چنین حوادثی می تواند تداوم داشته باشد و لذا هوشمندی دستگاه های مربوطه برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی کاملا ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید