ایندیپندنت نگران رویارویی با نساجی در جام حذفی است

ایندیپندنت نگران رویارویی با نساجی در جام حذفی است

حسن اشجری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره تقابل آبی های پایتخت و نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: پیشنهادات. پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرده و آلومینیوم وضعیت چندان خوبی ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر خلیج فارس ماهشهر یکی از پدیده های جام حذفی این فصل است و رسیدن او به مرحله یک چهارم نهایی نشان از عملکرد خوب این تیم دارد.تیم نساجی دیگر بازنده نیست و این تیم. می تواند حریف دردسرساز استقلال باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال در رگبار برد سقوط کرد اما نباید از نساجی غافل شد و این تیم در زمین مسابقه نیز عملکرد خوبی داشت و حساب ویژه ای در جام حذفی باز کرد. که با وجود رفتن مرادمند و یزدانی در استقلال مثل قبل آسیب پذیر است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آبی پوشان پایتخت می توانند ناکامی خود در 2 فصل اخیر جام حذفی را جبران کنند؟ وی گفت: در 2 جام اخیر اتحادی وجود نداشت و حواشی تیم بسیار زیاد بود. قبل از فینال جام حذفی می دانید که مجیدی به چه چیزی وارد شد، اما استقلال در حال حاضر به آرامش خاصی رسیده است و این همدلی می تواند کمک زیادی به آبی ها کند و حواشی گذشته را از بین ببرد. استقلال شرایط خوبی دارد و می تواند مانند لیگ برتر در جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشد. به نظر من اگر در مسابقات جام حذفی اقدامات احتیاطی قابل توجهی انجام شود، می توان نتیجه بهتری گرفت.

اشجری بالاخره در پاسخ به این سوال که استقلال در این فصل از رقابت ها توانایی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد؟ وی گفت: استقلال قطعا این پتانسیل را دارد. اگر فینال جام حذفی بعد از پایان مسابقات لیگ برتر باشد، شاید استقلال تمرکز بهتری داشته باشد، اما به نظر من باید تمرکز روی لیگ باشد، زیرا صبر هواداران به پایان رسیده و می خواهند با فرهاد قهرمان شوند. مجیدی. امیدوارم رکورد شکست ناپذیری استقلال حفظ شود و در نهایت شاهد قهرمانی استقلال در لیگ برتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید