5 باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال مهدی طارمی هستند

5 باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال مهدی طارمی هستند

مهدی طارمی که پیش از این صحبت ها درباره علاقه آرسنال به جذب او مطرح شده بود، بار دیگر به عنوان یکی از اهداف اصلی این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو مطرح شد. روزنامه پرتغالی «او جوگو» در شماره روز یکشنبه خود گزارش داد؛ باشگاه آرسنال برای جذب طارمی 30 ساله به پروژه بازگشت.

بر اساس این گزارش؛ پس از مصدومیت گابریل ژسوس از ناحیه زانو که نیاز به جراحی داشت، آرسنال تمایل خود را برای جذب مهاجم ایرانی پورتو تمدید کرد. مهاجم برزیلی توپچی های لندن در جریان شکست 1-1 تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کامرون در آخرین مرحله از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر دچار این مصدومیت شد.

«ای جوگو» در بخشی از گزارش خود اشاره کرد؛ آرسنال به دنبال جایگزینی ارزان قیمت برای ژسوس است و به همین دلیل به دنبال جذب مجدد طارمی است. با این حال، اگر پورتو مایل به از دست دادن مهاجم خود نباشد، این انتقال آسان نخواهد بود.

طارمی که وارد 18 ماه پایانی قراردادش با پورتو شد و بند فسخ 60 میلیون یورویی در قراردادش دارد، در این فصل در 20 بازی برای تیم پرتغالی به میدان رفته و 13 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش؛ طارمی شاید توانایی عیسی در بازی روی توپ و بازی در مالکیت را نداشته باشد، اما در حفظ توپ در کارهای تهاجمی بسیار عالی عمل می کند و علاوه بر قدرت تمام کنندگی بالا، توانایی ارسال پاس های کلیدی را نیز دارد.

باشگاه هایی مانند اینتر، تاتنهام، چلسی و میلان نیز به مهاجم ایرانی پورتو علاقه مند هستند که ارزش او در بازار نقل و انتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید