مهدی طارمی بمب بزرگ اروپایی ها

مهدی طارمی بمب بزرگ اروپایی ها

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در آخرین بازی خود در لیگ پرتغال مقابل بوآویستا، دو پاس گل برای اووانسیلون هم تیمی برزیلی خود به ثمر رساند تا امتیاز خود را در این فصل به سه پاس گل برساند. مهاجم ایرانی این فصل در لیگ پرتغال نیز هفت گل به ثمر رسانده و یکی از امیدهای اصلی کسب عنوان آقای دروازه بان در این رقابت ها است.

همکاری و هماهنگی طارمی با اوانسیلسون در دیدار مقابل بوآویستا بهانه ای شد تا روزنامه پرتغالی اوجوگو به بررسی آماری حضور همزمان این دو بازیکن و تاثیر آنها بر عملکرد پورتو بپردازد.

این روزنامه با تیتر «ترکیب منفجره» با عکس طارمی و دیگر مهاجم پورتو در صفحه اول اعلام کرد که با حضور طارمی و اوونسون تعداد گل ها، شوت ها و موقعیت ها در پورتو افزایش یافته است. به گزارش ojogo، طارمی تاکنون نیمی از گل های اونلسون را به ثمر رسانده و نقشی کلیدی در دروازه این برزیلی داشته است.

طارمی فردا چهارشنبه در دیدار برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو به مصاف میلان ایتالیا می رود. این بازیکن پیش از این در این دیدار مقابل یوونتوس ایتالیا، چلسی و لیورپول از انگلیس گلزنی کرده و امیدوار است بتواند دروازه میلان را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید