اورتون برای خرید مهدی طارمی به مصاف غول های لیگ برتری می رود

اورتون برای خرید مهدی طارمی به مصاف غول های لیگ برتری می رود

روزنامه پرتغالی رکورد اخیرا مدعی شده است که باشگاه پورتو چهار پیشنهاد لیگ برتری برای جذب مهدی طارمی را رد کرده است.

این رسانه معتبر می نویسد پورتو چهار پیشنهاد مشخص از لیگ برتر انگلیس برای این مهاجم ایرانی دریافت کرده است. با این حال، پینتو دا کوستا، رئیس اژدها، همه این پیشنهادها را رد کرد و به محض اینکه هر پیشنهادی در بازار زمستانی برسد، پورتو دوباره آنها را رد خواهد کرد.

اگرچه رئیس پورتو علاقه خاصی به مهدی طارمی دارد، اما اگر پیشنهاد مالی خوبی برسد، شاید مقاومت داکوستا شکسته شود. شاید علامت سوال بزرگ این باشد که کدام یک از این 4 تیم انگلیسی ستاره ملی پوش ایرانی را می خواهند.

اطلاعاتی مبنی بر علاقه سه غول فوتبال انگلیس به خرید ستاره پورتو منتشر شده است. تمایل میکل آرتتا برای جذب یک مهاجم پس از مصدومیت جدی گابریل ژسوس که او را برای حدود 3 ماه محروم کرد، افزایش یافت. طارمی می تواند گزینه ایده آلی برای آرسنال باشد و به زودی برای بازی در پست شماره 9 وارد ترکیب اصلی خواهد شد.

یا اینکه شایعه شده تیمی که به جذب طارمی علاقه دارد منچستریونایتد است. چند روز پیش مشخص شد که مدیر برنامه های مهاجم تیم ملی ایران با شرکت ریو فردیناند ستاره سابق “شیاطین سرخ” قرارداد دارد و به تعبیری فردیناند ایجنت بوچهری است. بازیکن پورتو و شاید این مشکل بتواند نقش کاتالیزوری را در انتقال برنامه ریزی شده ایفا کند. با جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو، جایی برای مهدی طارمی در این تیم خواهد بود!

اما تیم سوم مشخصا چلسی است. گراهام پاتر سرمربی این تیم فقط پیر امریک اوبامیانگ را در نوک خط حمله دارد و کای هاورتز نیز می تواند در این پست غیرتخصصی بازی کند. عدم آمادگی جسمانی اوبا در حال حاضر چلسی را به خرید یک مهاجم در زمستان ترغیب کرده است و شنیده ها حاکی از آن است که مهدی طارمی یکی از گزینه ها خواهد بود. اما آنچه ممکن است خبر جدیدی باشد علاقه اورتون به خرید مهاجم ایرانی است. مالک اورتون یک ایرانی به نام فرهاد مشیری است و همین موضوع به شایعاتی دامن زده است که این تاجر سرشناس قصد دارد بهترین استعدادهای فوتبال کشورمان در 10 سال اخیر را به خدمت بگیرد.

به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و پورتو اگر قصد فروش مهدی طارمی را دارد باید کمی از مطالبات مالی خود کم کند.

دیدگاهتان را بنویسید