طراحی مازراتی دیوید بکهام با الهام از کمد لباس او!

طراحی مازراتی دیوید بکهام با الهام از کمد لباس او!

بکهام گفت: “من همیشه عاشق ماشین بودم، بنابراین حضور در طراحی و ساخت مجموعه Fuoriserie تجربه شگفت انگیزی بود.” کار با تیم ماهر مازراتی برای ایجاد این طرح‌ها، با الهام از اشتیاق من به خودروهای کلاسیک و قدردانی من از جزئیات شخصی، شگفت‌انگیز بود.»

طراحی مازراتی دیوید بکهام با الهام از کمد لباس او!

به گفته این برند، هر کدام از این خودروها از یک مازراتی معروف الهام گرفته شده اند. اولین خودرو از مازراتی کواتروپورته رویال در سال 1986 الهام گرفته شد که تنها 51 دستگاه از آن تولید شد. بکهام بیرونی سبز تیره با روکش چرم قهوه ای گرم را انتخاب کرد که مازراتی آن را به عنوان Verde Royale توصیف می کند.

طرح دوم بکهام از مازراتی گیبلی کوپه 1967 الهام گرفته شده بود. انتخاب بیرونی بکهام برای این طرح Night Interaction Blue با فضای داخلی چرم برنزه بود. هر دو طرح در تمام خودروهای مازراتی در دسترس خواهند بود.

طراحی مازراتی دیوید بکهام با الهام از کمد لباس او!

این اولین مجموعه Fuoriserie Essentials است که توسط افراد مشهور دنیای مد و با استفاده از برنامه شخصی سازی مازراتی طراحی شده است. این پروژه ها در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

Claes Busse، رئیس بخش طراحی Maserati گفت: “Fuoriserie ایتالیایی به معنای “ساخته شده به سفارش” است و برنامه سفارشی سازی Trident ما برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای مشتریان طراحی شده است. آرزوی ما این است که آنها شخصیت و اشتیاق خود را با ایجاد مازراتی خود بیان کنند. درست مانند دیوید، همه می توانند از طیف گسترده ای از ویژگی های سفارشی سازی مجموعه Fuoriserie Corse بهره مند شوند.

طراحی مازراتی دیوید بکهام با الهام از کمد لباس او!

(به گفته مازراتی، این خودرو از کمد لباس بکهام الهام گرفته شده است)

مازراتی اخیرا در هفته طراحی میلان از نسخه سفارشی شده اولین خودروی تمام الکتریکی خود به نام GranTurismo Folgore رونمایی کرد. مدیر عامل مازراتی دیوید گراسو توضیح داد که چگونه این برند معتقد است وسایل نقلیه الکتریکی آن به اندازه اتومبیل های موتور احتراق داخلی برای رانندگی سرگرم کننده هستند: “اگر اکثر خودروهای الکتریکی خسته کننده هستند (که از شما می شنوم)، پس این برنامه فرصت خوبی برای ما است.

دیدگاهتان را بنویسید