طعنه پیشکسوت استقلال به اسمار و پرسپولیس

طعنه پیشکسوت استقلال به اسمار و پرسپولیس

مهدی فنونی زاده بازیکن سال های اخیر استقلال درباره اتفاقات اخیر در تیم سابقش گفت: متأسفانه یک سری اتفاقات در استقلال در حال رخ دادن است که اصلاً برای تیم ما خوب نیست و مطمئنم همه آنها به دلیل است. به سوء تفاهم ها هم نکونام را می شناسم و هم علی خطیر. قلب این دو نفر برای استقلال می تپد و می خواهند این تیم موفق باشد. حالا ممکن است در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشند که این هم طبیعی است اما نباید زیاده روی کرد.

و افزود: اگر مجبور شوم شخصا می روم و این دو نفر را آشتی می دهم. به هر حال ما در این تیم افتخار زیادی داریم و می توانیم آن را وسط بگذاریم و از طرفین بخواهیم مشکلات خود را پشت سر بگذارند و در راه قهرمانی با دوستی همدیگر را همراهی کنند، تیم ما در شرایطی قرار دارد. جایی که امروز هیچ چیز متفاوت نیست. از صلح نمی تواند او را به قهرمانی نزدیک و نزدیکتر کند. در چنین شرایطی که خوشبختانه استقلال اسپانسر دارد و مشکل مالی ندارد، دیگر نباید به چنین اتفاقاتی دامن زد و اجازه داد مشکلاتی که به کار استقلال آسیب می زند باعث عقب ماندگی از رقبای خود شود.

وی در خصوص اینکه هواداران نگران جذب تیم های رقیب به خصوص پرسپولیس هستند، گفت: اصلا نباید نگران باشند. استقلالی ها در دور اول با همین بازیکنان قهرمان شدند و در دور دوم با اضافه شدن سیلوا و ماشاریپوف قطعا می توانند وضعیت بهتری را تجربه کنند. برای رسیدن دوباره به قهرمانی چیزی کم نداریم. کادر فنی و کادر مدیریتی باتجربه و با انگیزه که از هر لحظه برای جذب حامی مالی و رفع مشکلات بازیکنان استفاده می کنند. اگر پرسپولیس یا سایر تیم ها بروند و بازیکن بگیرند قطعا به آنها نیاز دارند.

ملی پوش سابق کشورمان در این خصوص به دیدار تیم ملی مقابل ژاپن اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی تیمی نیاز به تغییرات نداشته باشد، مربی به ترکیب آن دست نمی زند. در بازی با ژاپن امیر قلعه نویی را دیدیم که وقتی دید تیمش مقابل غول های آسیایی خوب بازی می کند و آنها را در 18 قدمشان حبس می کند دستی به تیمش نزده و تا آخر با همین بازیکنان ادامه داد و پیروز شد. نکونام با همین تیم و همین بازیکنان قهرمان نیم فصل شد و مطمئنم دوباره می توانند این کار را انجام دهند.

فنونی زاده تاکید کرد: نیمه اول را با بهترین تعداد گل زده و شرایط خوب در نیمه اول به پایان رساندیم و بیشترین امتیاز را کسب کردیم. همه فوتبالیست های ما از خط دفاع تا بالای حمله گلزنی کردند. بنابراین لازم نیست زیاد در مورد آن نگران باشیم، اما مسابقات اتومبیلرانی باید این کار را انجام دهند. پرسپولیس باید برود مسی را بگیرد تا بتواند از خط دفاعی استقلال بگذرد. از ترس استقلال دست به جیب زدند و رفتند مدافع ملی پوش قطری و چند بازیکن دیگر را جذب کردند، اما استقلال با بهترین بازیکنان خارجی پرسپولیس باز هم آنها را شکست خواهد داد، مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

فنونی زاده درباره دیدار استقلال مقابل صنعت نفت آبادان نیز گفت: بدون شک بازی آسانی نداریم.هر تیمی که مقابل استقلال قرار بگیرد انگیزه زیادی دارد. به خصوص سهراب بختیاری زاده که در دوران فوتبالش کوهی از انگیزه بود حالا می خواهد خودش را به استقلالی ها ثابت کند. با این حال ما مستقل هستیم و نه تنها صنعت نفت، بلکه هیچ تیمی هم نمی تواند روی ما تاثیر بگذارد.

وی افزود: انشاالله با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اتفاق بزرگی را رقم خواهیم زد و از همان هفته اول حضور قدرتمند خود را در بازی برگشت به اطلاع همه خواهیم رساند. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از این هفته 3 امتیاز را بگیریم و با قدرت تا پایان لیگ برویم.