طعنه پیشکسوت استقلال به آجورلو

طعنه پیشکسوت استقلال به آجورلو

علیرضا اکبرپور درباره عملکرد باشگاه استقلال در یادگیری فصل پیش رو گفت: فکر می کنم استقلال در خط حمله اضافه های خوبی انجام داد اما نیاز اصلی تیم در خط هافبک است، این تیم به یک هافبک طراح نیاز فوری دارد.

وی افزود: در خصوص عملکرد فصل نقل و انتقالات باید کادر فنی پاسخگو باشد و ببیند آیا باشگاه توانسته درخواست های کادر فنی برای جذب بازیکن را محقق کند یا خیر. کارشناسان می توانند در مورد خریدهای باشگاه از هفته های چهارم و پنجم به بعد نظر دهند.

اکبرپور در خصوص تساوی استقلال تصریح کرد: برخی معتقدند بازی مقابل سپاهان در لیگ اول برای استقلال سخت است اما معتقدم بازی های افتتاحیه لیگ بهترین فرصت برای یک تیم رقابتی است تا از تیم های قدرتمند امتیاز بگیرد. نه با یک برد و انگیزه مضاعف که در ابتدای لیگ بهترین شروع را داشته باشد.

مهاجم سابق آبی پوشان درباره پیوستن وریا غفوری به فولاد خوزستان گفت: فکر نمی کنم با بازیکنانی که چندین سال در یک تیم بازی کرده اند برخورد خوبی شود. رفتار بد در همه باشگاه های کشور ما وجود دارد و اینطور نیست. فقط مربوط به استقلال است. من هم ده سال با جان و دل در استقلال بازی کردم و به خاطر محبت هواداران پیشنهادهای خوب داخلی و خارجی را رد کردم اما خیلی راحت اجازه دادند بروم و مثل واریا با من رفتار کردند. باشگاه باید از کسانی حمایت کند که برای تیم زحمت می کشند و با تمام وجود بازی می کنند. برای من فوتبال و استقلال که تمام عمرم بود، چیزی جز رباط پاره و استخوان له شده در پاهایم نداشت. با این حال امیدوارم واریا با فولاد خوزستان موفق باشد و روزهای خوبی را با این تیم سپری کند.

اکبرپور در پایان از حضور پاسورهای باسابقه در باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: من سابقه پاس دادن هم دارم و در سال 72 برای این تیم بازی کردم بنابراین اگر مرا یک پاسور پیشکسوت می دانند می خواهم سردار آجورلو به من نگاه کند. . در این باشگاه هم پست بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید