طعنه پیشکسوت پرسپولیس به محسن فروزان

طعنه پیشکسوت پرسپولیس به محسن فروزان

مهرداد کاشگری در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال در چارچوب فینال جام حذفی که قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، گفت: شرایط پرسپولیس در هفته های اخیر گویای همه چیز است. اگر پرسپولیس نبرد، استقلال را شکست می دهد. هوش بالای یحیی در هفته های اخیر و تنها یک تغییر در ترکیب پرسپولیس باعث شد تا در نهایت قهرمان لیگ شویم.

وی ادامه داد: اصولا مربیان بخشی از فصل را سوخت می دهند تا به ترکیب و تاکتیک مطلوب برسیم. فکر می کنم یحیی گل محمدی هم بهترین قسمت فصل را سوخت و به تیم اصلی راه پیدا کرد.

هافبک سابق پرسپولیس درباره انتخاب اشکان سهری به عنوان داور دربی گفت: اشکان سهری پسر زادگاه من و یکی از دوستان خوب من است. او داور سالمی است که حق داشت دربی را سوت بزند. خود سهری بیشتر و بهتر از هرکسی می داند که قضاوت دربی چقدر سخت است. با توجه به جو هفته آخر استقلالی ها مبنی بر ورود یک داور خارجی در دربی، کار خورشید سخت تر می شود. امیدوارم اشکان روزهای خوبی در دربی داشته باشد.

شومیکر درباره پیش بینی خود از نتیجه دربی 101 گفت: فکر می کنم دربی پر گل خواهد بود. پرسپولیس تیم خوبی است و استقلال در لیگ از پرسپولیس ضربه خورد و می خواهد جبران کند. امیدوارم یحیی بهترین ترکیب و سیستم پرسپولیس را در دربی بازی برگشت قضاوت کند.

بالاخره او در واکنش به مصاحبه اخیر محسن فروزان که گفته بود از پرسپولیس متنفر است، گفت: من از تیم جوانان همبازی فروزان بودم و او را دوست دارم اما اینطور حرف زدن درست نیست. محسن فروزان کیست که الان بغضش از پرسپولیس مهم است؟! پرسپولیس آنقدر عاشق دارد که تنفر از فردی مثل فروزان مهم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید