محسن فروزان بعد از بازی با پرسپولیس سیم آخر را زد

محسن فروزان بعد از بازی با پرسپولیس سیم آخر را زد

محسن فروزان پس از تساوی یک بر یک سوریه و پرسپولیس گفت: کمر تیم ما را شکستند، هفت امتیاز را گرفتند و پنالتی ما را نمی گیرند. پرسپولیس هم با دستش گل زد. مردم سیرجان و تیم گل گهر چه کردند؟ هر تیم جای ما بود و به انتهای جدول می‌رفت. تیم های ما چقدر ضعیف می شوند؟ ما باید این مسابقه را می بردیم. نتیجه جلسات بزرگ با این جزئیات مشخص می شود.

وی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی گفته توپ به مهاجم پرسپولیس برخورد نکرده است، گفت: مشخص است که سرمربی حریف می گوید اشتباه نبوده است. 10 نفر به داور می گویند که او با دست به توپ ضربه زد. پیروزی حق ما بود و به تیم خسته نباشید می گویم. ما مستحق سه امتیاز بودیم، اما داور آن سه امتیاز را گرفت. اگر پنالتی ما را می گرفتند، سه امتیاز را می گرفتیم.

دروازه بان گل گهر سیرجان با بیان اینکه امسال همه بلاها را سر هواداران این تیم آوردند، گفت: نمی دانم چرا هر وقت صحبت از داوری می کنیم بازیکنان و مربیان را محروم می کنند. 16 تیم می گویند داوری سخت است. از داوران می خواهم به تیم های شهرستان احترام بگذارند.

فروزان درباره خوشحالی اش با رامین رضایان گفت: رامین از زمانی که در تیم ملی بودم دوست من بود و خیلی خوب است. او می توانست پیشرفت بیشتری داشته باشد. رضایان چیزهای عجیبی می خواند که مهم نیستند و فوتبال جذابیت این حقایق کنجکاو است.

دیدگاهتان را بنویسید