خط و نشان محسن فروزان برای استقلالی ها

خط و نشان محسن فروزان برای استقلالی ها

محسن فروزان که این فصل در جدال با نفت آبادان به گهر سرگجر رفته بود نیز در سه صحنه با واکنش های موفق خود از فروپاشی تیمش جلوگیری کرد و در نهایت برای حضور در یک امتیاز این دیدار به توافق رسیدند. فصل البته..

دروازه بان باتجربه گل گهر سیرجان که پس از نمایش موفق در فولاد خوزستان و سهم بزرگی در قهرمانی تیمی در جام حذفی با پنالتی های موفق مقابل سپاهان و استقلال، بار دیگر شاگرد امیرگله نوح شده است. او به خوبی پیروز شد و اعتماد لازم را در این تیم به دست آورد. حالا او باید برای مبارزه با استقلال در حساس ترین دیدار هفته آینده آماده شود.

فروزان که یک فصل برای استقلال بازی می کرد بارها و بارها تمایل خالصانه خود را برای علاقه به این تیم نشان داده و حالا با انگیزه موفقیت مقابل این حریف، مانند آخرین رویارویی که با آنها در جام حذفی داشت، این بازی را انجام داد. ترک خواهد کرد. فروزان در ثانیه های پایانی جام حذفی در ثانیه های پایانی نکونام وارد زمین شد و جای احسان مرادیان را گرفت و در نهایت با مهار دو پنالتی استقلال، فصل گذشته توانست تیمش را به جام حذفی برساند. او اما با از دست دادن شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا، به پیشنهاد امیرگله نوح برای پوشیدن پیراهن گهر گهر پاسخ مثبت داد و حالا در هفته ششم لیگ باید دوباره به مصاف استقلال برود. دیداری که از جهات مختلف برای امیر قلعه نویی و حضور پرتعداد استقلالی ها در گل گهر حائز اهمیت است و فروزان نیز امیدوار است در این دیدار سومین کلین شیت فصل خود را به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید