طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها: سربازی 4 ماهه پسران ما هم کجا بروند؟

طعنه پیشکسوت پرسپولیس به استقلالی ها: سربازی 4 ماهه پسران ما هم کجا بروند؟

رحیم یوسفی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در خصوص بازی اخیر این تیم مقابل ذوب آخان، بازی با فولاد خوزستان و پایان خدمت سربازی مدافعان استقلال اظهاراتی را بیان کرد.

مهاجم هلندی جدید پرسپولیس را می شناسید؟

ما به اندازه ای که رسانه ها می گویند می دانیم. اگر مقابل فولاد بازی کند، بهتر می توانیم درباره او صحبت کنیم.

با اطلاعاتی که دارید فکر می کنید در پرسپولیس موفق می شود؟

فوتبالیستی که در سطح اول اروپا فوتبال بازی کرده و گل زده است، قطعا باید احساس راحتی کند و بتواند در لیگ ما بهتر کار کند. البته باز هم می گویم که در مورد شیرزد تمیرف نیز تعاریف مشابهی مطرح شد اما دیدیم این بازیکن حتی 2 ریال هم نمی ارزد.

بازی این مهاجم مقابل ذوب آچان را دیدید؟

کاش پرسپولیس به جای اینکه تامیروف به میدان برود با 10 بازیکن بازی می کرد. پرسپولیس وقتی در زمین 10 نفره می شود و حواس هم تیمی هایش را پرت می کند. خدا می داند پشت این بازیکنی که نه از پرسپولیس می رود و نه از تیم می ماند کیست.

بازی ذوب آهن را چگونه ارزیابی کردید؟

فکر می کنم پرسپولیس باید می برد. موقعیت‌های بسیار خوبی هم داشتیم. مخصوصا مهدی عبدی که گاهی رفتارهای خودخواهانه داشت. اگر او می رفت، پرسپولیس با همین گل می برد.

بازی فولاد را چگونه پیش بینی می کنید؟

پرسپولیس در اصفهان 2 امتیاز از دست داد و دیگر نباید امتیازی را از دست بدهد. این دو امتیاز است که باعث از دست دادن قهرمانی در پایان فصل می شود. از این هفته باید سخت برویم و فقط برای پیروزی بجنگیم. اما فولاد تیم آسانی نیست اما پرسپولیس هم نشان داد که تیم سرسختی است.

شرایط هجومی پرسپولیس در بازی با ذوب آچان را چگونه ارزیابی کردید؟

فکر می کنم تیم مهاجم کمبود دارد. حتی همین لوک که آمد کافی نیست. اگر آن بازیکن در یک مسابقه اخراج یا مصدوم شود، وضعیت مانند قبل خواهد بود.

آیا از نتایج سایر دیدارهای هفته اول خبر دارید؟

بله استقلال مقابل سپاهان بازی ضعیفی انجام داد و به نظرم باید می باخت. آقای ساپینتو خوابش برد (خنده)! روز اول اومد گفت میخوام 4 تا قهرمانی بیارم! امشب او در اطراف زمین می پرید اما دو گل به ثمر رساند و حالا تیمش در انتهای جدول است. او به این باخت نیاز داشت.

حرفی برایت باقی مانده است؟

شنیدم کارت خدمت سربازی های استقلال صادر شده است. جالب است که تا دفاع از استقلال سوتی دود یزدانی آزاد شد (خنده)! خیلی برام جالب بود.

تو چی میگفتی

تا اونجایی که یادمه اسفند رفتند خدمت اجباری. زمان ما 18 ماه خدمت سربازی و 6 ماه دوره ایمنی بود که جمعاً 24 ماه می شد! بازیکنان استقلال باید در اردوی دیگری خدمت کرده باشند که ما از آن بی اطلاعیم. لطفا بگید آدرسش کجاست، پسران اقوام و آشنایان رو هم میفرستیم اونجا خدمت کنن تا 4 ماه کارت بگیرن!

دیدگاهتان را بنویسید