طعنه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به وحید کلیچ

طعنه سنگین پیشکسوت پرسپولیس به وحید کلیچ

بهروز سلطانی درباره شرایط لیگ برتر پس از نتایج هفته بیست و هفتم گفت: خدا را شکر نتایج این هفته برای پرسپولیس خوب بود و عملکرد پارسی ها در دربی را دوست داشتم. پرسپولیس از همان دقیقه اول بازی نشان داد آنها برای ضربه زدن و ایجاد موقعیت های متعدد در زمین هستند و حملات زیادی هم انجام می شد، اما در طرف مقابل استقلال توپی را وارد دروازه پرسپولیس کرد که این حرکت انفرادی مهدی کایدی بود و در جریان بازی هیچ موقعیتی ایجاد نشد. گل پرسپولیس ساخته نشد.

وی افزود: پرسپولیس هر چقدر هم خوب و اصولی بازی کرد، استقلال خیلی بد بود و به نظرم آمدند که ببازند. . من بیژن طاهری را در گروه استقلال دوست دارم و بسیار جنتلمن و صمیمی است اما خود ساپینتو شخصیتی متناقض دارد و فقط به دنبال دعوا و آشوب است و تیمش در دربی تاکتیک درستی نداشت و وحشتناک بازی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: درباره دیدار ملوان و سپاهان باید بگویم که سپاهان تیم بسیار خوبی است و از تماشای بازی های این تیم لذت می برم اما ملوان در این دیدار تاکتیک های خوبی را در پیش گرفت و توانست امتیاز کسب کند. این یکی از زیبایی های قهرمانی امسال است که قهرمان تا دقیقه 90 مشخص نیست و گاهی پیش می آمد که تیمی 2-3 هفته زودتر قهرمان شود و آخرین دیدارهایش تشریفاتی باشد.

سلطانی درباره حضور وحید کالیچ در تمرین استقلال و صحبت های جنجالی او نیز گفت: دوست ندارم به کالیچ بگویم چه کار کنم و چه نکن اما اگر جای او بودم صد سال چنین کاری نمی کردم. او به جای اینکه به تمرین استقلال برود سر تمرین تیم ما می آمد و بازیکنان ما را تشویق می کرد و گل محمدی 10 برابر ساپینتو او را می برد. هر وقت با او تماس می‌گیرم، تلفن من را جواب نمی‌دهد تا از او بپرسد چرا این کار را کرد، اما واقعاً حرکت خوبی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید