وحید کلیچ اشتباه می کند که به پرسپولیس آمده است

وحید کلیچ اشتباه می کند که به پرسپولیس آمده است

چندی پیش ویدیوی قدیمی از ناصر محمد خانی بازنشر شد که نشان می دهد او در یکی از بازی های پیشکسوتان پرسپولیس به وحید قلیچ تبریک می گوید. یکی از دوستان قدیمی اش که سلام ناصر را جواب نمی دهد. فرصتی شد تا با این اسطوره سابق فوتبال ایران صحبت کنیم که ابتدا آرام و خونسرد صحبت می کرد اما هر چه مصاحبه جلوتر می رفت سرعتش بیشتر می شد. بخش هایی از مصاحبه جدید ناصر محمدخانی را در ادامه می خوانید:

* از دست من عصبانی هستی؟ که با من قهر است و اگر بخواهد قهر کند قبولش نمی کنم! به قول علی پروین ناصر میگه اصلا ازش نگذر چون بدتر میشه. کوچک هستند و اصلا نباید جواب داده شوند. خیلی از پیشکسوتان و هواداران گفتند ناصر خان کجایی و اینجا کجا و اصلا با او صحبت نکن. شما مجبور نیستید به آن پاسخ دهید … و اگر پاسخ دهید، او فکر می کند که بزرگ شده است.

* بفرمایید جانباز دورهمی؟ اشتباه است که می آید! علی پروین دیگر او را رها نمی کند. چرا باید پیشکسوتی بیاید که علیه ما و پرسپولیس حرف بزند؟ شاهین بیانی هم جواب خوبی داد و گفت ما به اندازه کافی جانباز داریم و نیازی به این آقا نداریم. به دنبال دیده شدن است زیرا فراموش شده است. می خواهد بزرگ شود

*من کسی نیستم جز کسی که می خواهد بزرگ باشد این رفتار را می کند و به آدم های بزرگی مثل آقای پروین می چسبد. این در حال آمدن است. او فراموش شده است و می خواهد دیده شود. علی پروین می گوید این افراد را نباید جواب داد تا خماری بمانند.

*به خاطر خدا او را به عنوان مربی دروازه بان به پرسپولیس آوردم. با علی آقا صحبت کردم و گفتم آنجا با مشکل مالی شدید مواجه است. بذار بیاد پیشمون علی آقا به او گفت بگو که مثل دهه شصت نبود که می خواست مسخره کند و دردسر درست کند. اگر با این یکی شوخی و دعوا کرد و آن یکی را مسخره کرد سریع ردش می کنم و می گذارم برود. اگر آمد، آرام آرام بیاید و آهسته برود و مزاحم کسی نشوید. به وحید گفتم و اومد. مربی دروازه بان ها آمد و رفت. آخه… من تو رو آوردم مربی دروازه بان های پرسپولیس اینجوری رفتار میکنی؟ بعد پول نداشت و به علی آقا گفتم و ایشان برایش قرارداد بست و رفت تهران تا با آن پول خانه بخرد.

* می گوید من هنوز از پرسپولیس مستاجر هستم در حالی که همین خانه را در تهرانسر به تازگی اجاره کرده است. بابا با کسی صحبت کن که از زندگیت خبر نداره این رفتارها زشت است، آبروی خود را نگیرید و خود را بیشتر از این تحقیر نکنید. خانه ای در تهرانسر و خانه ای در مرزداران! بعد میگی علی پروین هیچ کاری برام نکرده؟ هر چه داری از پرسپولیس و علی پروین. یادت هست شب رفتی منزل علی آقا و گفتی من را راه نمی دهند و علی آقا 2 تومان، 2 تومان به شما داد؟ خدا نصف شب میرفت خونه علی آقا…

*شنیدم در دوران بازیگری عقاب آسیایی بودم! ههه تو عقاب آسیایی؟ تو حتی چاه هم نیستی انشالله الان کیفیت گلهای دسته پایینتر از وقت شماست و علی آقا به شما حال داد وگرنه… الله اکبر. اولین عقاب آسیا بهروز سلطانی بود که با عملکرد خود عنوان تیمی را در آسیا به دست آورد و سپس خدا رحمت کند احمدرضا عابدزاده. بابا این پسر یک دست بهتر از توست. تو عقاب هستی تو حتی چاه هم نیستی!

دیدگاهتان را بنویسید