وحید کلیچ آخرین کنداکتور را زد. پرونده همه پیشکسوتان پرسپولیس زیر بغلم است!

وحید کلیچ آخرین کنداکتور را زد.  پرونده همه پیشکسوتان پرسپولیس زیر بغلم است!

اسماعیل حلالی پس از آخرین بازی وحید کلیچ در استقلال و در روز قهرمانی آبی ها در ورزشگاه آزادی گفت: دل هواداران پرسپولیس را وحید کلیچ شکسته است.

حالا وحید کلیچ پاسخی ناراحت و عصبانی به اسماعیل حلالی داده است.

بعد از بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان و حضورتان در ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس تماسی نداشتید؟

چرا، بسیاری از پیام های ارسال شده است. راستی هواداران پرسپولیس متوجه اعتراض من شدند، اما خیلی ها هم فحش دادند که … بیا! در این بین متوجه نشدم اسماعیل حلالی چه می گوید. چه کسی در مورد من نظر داد؟

منظورت مصاحبه حلالی و اینکه گفت وحید کلیچ دل هواداران را شکست؟

سال هاست که قلبم شکسته است. آقای حلالی حتما فراموش کرده که علی آقا پروین وقتی با او بازی می کرد گریه می کرد! این آقایی که بعد از 12 سال بازی در پرسپولیس علیه من اظهار نظر کرد، اصلش چیست؟ بعد از انتخاب استقلال در پرسپولیس قسم خوردم برای تماشای بازی استقلال به ورزشگاه بروم! چرا کسی دلیل اعتراض شما را نپرسید؟

منظور حلالی این بود که شما پرسپولیسی هستید و مجبور نیستید برای تماشای بازی حریف به ورزشگاه بروید؟

باز هم حق ندارد چنین حرفی بزند. من در پرسپولیس بازی می کردم که این وسط پول نبود. من بعضی کارها را مثل این آقا انجام نداده ام. دهانت را ببند، پرونده همه پیشکسوتان پرسپولیس زیر بغل من است.

اما قبول دارید که هواداران از شما به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس انتظار ندارند در روز تعطیلات قهرمانی رقیب به ورزشگاه بروید؟

برای تماشای بازی با پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه رفتم اما هیچکس نگفت چطور بود؟ متأسفانه رفتاری دیده ام که چنین واکنشی را نشان می دهد. هواداران ناراحت بودند، من هم ناراحت نشدم. آیا کسی می داند وحید کلیچ که دوران جوانی خود را در پرسپولیس گذرانده، اکنون چگونه زندگی می کند؟ از کجا مجوز خانه اش را می گیرد؟ خدایا الان 25 ماهه بدنم داره میلرزه چون باید کرایه خونه رو بدم. اما هیچکس نمی تواند وحید کلیچ را از تاریخ باشگاه پرسپولیس پاک کند. هيچ كس!

بیایید ادامه دهیم! راستی رامین رضاییان هم از پرسپولیس خداحافظی کرد و رفت. شما چی فکر میکنید؟

تا دیروز که 10 گاو در فرودگاه برای رامین کشته شدند! چی شد؟! با این حال خود رامین باهوش است و می داند چگونه حقش را بگیرد. نسل امروز مثل نسل ما نیست که مجانی بازی کند و بداند چگونه به چیزی که لایقش است برسد.

آخرین کلمه؟

بنویسید وحید کلیچ با پرسپولیس بزرگ شد، با پرسپولیس بزرگ شد و با پرسپولیس پیرمرد شد. بنابراین هیچکس نمی تواند به پارسی بودن من لطمه ای وارد کند. سفرم به ورزشگاه استقلال و سربازی خیلی کوتاه بود و خیلی زود ورزشگاه را ترک کردم اما چون قسم خوردم رفتم. حالا هیچکس نمی تواند شک کند که من یک پارسی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید