پیشکسوت پرسپولیس به استقلال می رود؟ خبر عجیب وحید کلیچ

پیشکسوت پرسپولیس به استقلال می رود؟  خبر عجیب وحید کلیچ

دربی شماره 100 با برتری پرسپولیس به پایان رسید. حواشی این بازی حساس ادامه دارد و استقلالی ها معتقدند پنالتی آنها در این دیدار توسط داور گرفته نشد. وحید کالیچ با انتشار پستی در اینستاگرام صحنه جنجالی دربی را با پنالتی بازی میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقایسه کرد.

وی نوشت: چند شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار میلان و ناپولی این صحنه پنالتی فیلمبرداری شد. هیچ یک از کارشناسان ایتالیایی نگفته اند که وضعیت دست ها هنگام گرفتن طبیعی است!

در همین راستا با وحید کالیچ تماس گرفتیم که وی به ما گفت: متاسفانه جامعه فوتبال ما طاقت شنیدن حقیقت را ندارد. من حقیقت را گفتم و هنوز هم معتقدم که پنالتی تاکیدی استقلال در دربی نادیده گرفته شد اما یک میلیون نفرین کردم!

وی ادامه داد: البته آن هواداران پرسپولیس که به من توهین کردند ایرادی ندارد، وحید کالیچ را نمی شناسند. هواداران واقعی پرسپولیس همان هواداران دهه 60 بودند که مرد بودند و پشت گوشی و اینستاگرام فحش نمی دادند! مشکلی نیست و من همه آن فحش ها را منحرف کردم. من همیشه حقیقت را گفته ام و باز هم خواهم گفت.

وحید کالیچ در پایان این گفت وگوی کوتاه خبر عجیبی را به خبروژی داد و گفت: فردا (پنجشنبه) به تمرین استقلال می روم و با ساپینتو سرمربی پرتغالی دیدار می کنم. من این مرد را بسیار دوست دارم زیرا او در کنار زمین مشتاق و پرانرژی است و به دلیل اینکه هموطن اوزبیو افسانه ای پلنگ سیاه و بازیکن سابق تیم ملی پرتغال است. من باید در مورد فردا با ساپینتو صحبت کنم!

دیدگاهتان را بنویسید