تمسخر سنگین وحید کلیچ علی پروین

تمسخر سنگین وحید کلیچ علی پروین

وحید کلیچ بیشترین گلایه را از علی پروین و یارانش دارد که حتی به جمع خانواده پیشکسوتان پرسپولیس هم دعوت نشدند! اگر می خواهید درباره دلایل عصبانیت وحید کلیچ بیشتر بدانید، تا پایان این گفت و گو با ما همراه باشید.

چه خبر است آقای کلیک؟ زنگ زدیم از وضعیت خرید پرسپولیس جویا شدیم؟

(غمگین) این چه ربطی به من دارد؟ دارم چیکار میکنم؟! این سوالات را سرمربی جدید برزیلی پرسپولیس باید پاسخ دهد!

منظورتان وسلی ننکا مربی دروازه بان های پرسپولیس است؟

نمی دانم کیست اما خاک این فوتبال که ایرانی ها از روی میز من پرت می کنند تا جیب یک برزیلی را پر کنند!

آیا انتظار داشتید وحید کلیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس باشد؟

من یا بهروز سلطانی و خیلی از دروازه بان های پیشکسوت می توانیم به پرسپولیس کمک کنیم اما در این تیم مرغ همسایه همیشه غاز بوده است! البته این به ما بستگی دارد.

چرا؟

دلیلش این است که ما پیشگام شما هستیم. در عوض رضا درویشی که هیچ توجهی به پیشکسوتان ندارد اما چرا علی آقا پروین و همبازی هایم به فکر دوستانشان نیستند؟

چی شد ؟!

برای پیشکسوتان پرسپولیس جلسه گذاشتند اما نه تماس گرفتند و نه به وحید کلیچ اطلاع دادند. چرا؟ آیا من مستقل هستم 12 سال برای استقلال مجانی بازی کردم؟ واقعا برای همه دوستان متاسفم!

شاید به خاطر رفتن به استادیوم برای تماشای مسابقه…

آیا من مستقل هستم حرکت من اعتراض به بی توجهی پیشکسوتان بود. انتظار نداشتم علی پروین و همچنین هم تیمی های قدیمی ام به من زنگ بزنند و بگویند وحید کجاست. من نباید در دیدار پیشکسوتان با رضا درویش باشم؟

فکر می کنید به درخواست مدیرعامل پرسپولیس بوده است؟

نه، از رضا درویش راضی نیستم، اما چرا علی آقا پروین مرا دعوت نکرد؟ من هالی هستم؟!

مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

من هالی نیستم! من وحید کلیچ هستم و 12 سال از جوانی ام را برای پرسپولیس گذاشتم. نزدیک تخت جمشید خانه، ماشین و زمین نخریدم و پول و ثروت نگرفتم. من در حال حاضر در تهران مستاجر هستم اما به نظر می رسد دوستانم با نام من مشکل دارند. وحید کلیچ انگار آفت دارد. متاسفم برای هم تیمی هایم که حرمت نان و نمک را رعایت نکردند. می ترسیدند با من تماس بگیرند و کسی را بزنند. (با لحن غمگین ادامه می دهد) باید در فضای مجازی به وحید کلیچ قسم بخورم. باید تو خیابون قسم بخورم و…

حالا مشکلی نیست و خدای نکرده با صحبت با علی پروین همه چیز حل شود؟

چه تصمیمی می توان گرفت آقا؟! زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم مورد فحاشی تماشاگران استقلالی قرار گرفتم و حالا هواداران پرسپولیس به من فحش می دهند. به چه جرمی به کدامین گناه کسانی که برای پول از پرسپولیس رفتند حالا گران شده اند. هیچکس در مورد وحید کلیچ نمی پرسد و من توسط مربیان و هم تیمی هایم طرد شدم! آیا این رفتارها قابل قبول است؟

به تازگی رضا درویش را در مراسم باشگاه پرسپولیس دیدید. با هم صحبت نکردید؟

آقای درویش دیگر ما را نمی شناسد. زمانی به عنوان هوادار پرسپولیس به تمرینات و مسابقات ما می آمد و افرادی مثل وحید کلیچ را می شناخت. حالا وحید کلیچ دیگر مشکلی ندارد و اگر بخواهد تلفنی جواب بدهد یا خودش زنگ بزند قرارداد 20 میلیاردی با تومان نمی بندد. غذا خوردن اشکالی ندارد و دلخوری من این است که یکی از همه پرسپولیسی ها و هم تیمی هایم نپرسید وحید کلیچ کجاست؟ چرا با وحید تماس نگرفتی؟ خیلی زود همه چیز را فراموش کردیم و این اصلا جالب نیست. این نادانی زشت است. آقایان همه چیز و تمام این خاطرات و … را فراموش کرده اند.

باشه زنگ زدیم در مورد خرید و شرایط پرسپولیس جویا شدیم اما … در نهایت حرفی برای گفتن نداری؟

نه، اما از حرف من بنویس، نه رضا درویش، نه هواداران مجازی و نه حتی علی پروین نمی توانند بگویند وحید کلیچ پرسپولیسی نیست. من بخشی از تاریخ پرسپولیس هستم. من جوانی ام را برای این تیم گذاشتم و حالا هیچکس نمی تواند این 12 سال را حذف کند، چون وحید کلیچ بازیکن ناب پرسپولیس است. من پرسپولیس را به خاطر منافع خودم نمی خواستم و از این تیم پول نمی گرفتم، اما با جان و دل به زمین های آن زمان شیرجه زدم، برهنه شدم، مصدوم شدم و کیفی با این نام درست کردم. از پرسپولیس لطفا این موارد را بنویسید و مطمئن باشید که پرسپولیس برای من تجارت یا محل کار نبود، بلکه یک عشق بود. این!

دیدگاهتان را بنویسید