تمجید ویژه از پیشکسوت استقلال از آجورلو

تمجید ویژه از پیشکسوت استقلال از آجورلو

دیدار ستارگان تیم های امید استقلال و سیمره البرز در فینال رقابت های منطقه ای کشور با برتری یک بر صفر شاگردان آرش برهانی به پایان رسید تا امید استقلال در این مسابقه پیروز شود و جواز حضور در مسابقات را دریافت کند. لیگ دسته اول این در حالی است که تیم امید استقلال در این رقابت ها با 8 برد، یک تساوی و بدون باخت نمایش مقتدرانه ای از خود به نمایش گذاشت. در همین رابطه گزیده ای از مصاحبه جدید ارس برهانی؛ سرمربی امیدهای استقلال و مدیر آکادمی استقلال را بخوانید:

* الان آرامش خیلی بیشتر شده و حضور آجورلو 100 درصد به این امر کمک کرده و یکی از دلایل اصلی حضور او این است که واقعا از هر لحاظ همکاری می کند. ما ارتباط و تعامل بسیار خوبی با مدیریت باشگاه داریم و او می داند که موضوع آکادمی باشگاه چقدر مهم است و به این چیزها اهمیت زیادی می دهد.

* خدا را شکر یک مدیر فوتبال به حساب می آید و سابقه چندین ساله مدیریت فوتبال را دارد و از دغدغه های باشگاه در این زمینه آگاه است. آجورلو از همان روز اول می دانست که آکادمی چگونه است و از پرداخت دستمزد والدین بازیکنان بسیار ناراحت بود زیرا گاهی اوقات از برخی از آنها پول گرفته می شد و از این بابت بسیار متاسف بود. وی با بیان اینکه باشگاه استقلال این همه ثروت دارد، گفت: باید 20، 30 میلیون تن پول بدهیم تا این مبالغ ناچیز را در اختیار برخی از والدین بازیکنان قرار دهیم. وقتی انسان مشکلات را بشناسد، پیگیر باشد، به دنبال حل آنها باشد و برای حل آنها برنامه داشته باشد، مطمئناً می تواند به نتیجه خوبی برسد. یک هفته تا 10 روز دیگر خبرهای خوبی در مورد کارهای انجام شده در رسانه ها منتشر می شود و تنها در آن صورت متوجه کارهای انجام شده خواهید شد و تفاوت ها را احساس خواهید کرد.

* آجورلو نقش مهم آکادمی در باشگاه را می دانست، رفتار مدیران قبلی را می دانست و به این موضوع اهمیت زیادی می داد و عامل اصلی موفقیت و خبر خوبی که در مورد آن صحبت کردم، مدیریت باشگاه بود. هر چقدر هم برنامه داشته باشم و هر چقدر هم تلاش کنم که مدیریت باشگاه کمکی نکند و همکاری نکند، برنامه ای وجود ندارد و اتفاقات قبلی تکرار می شود. بنابراین کمک و حمایت آجورلو متوجه شد که امروز چه اتفاقی می افتد و او کمک زیادی به آکادمی کرد و در بسیاری از جاها کمک آجورلو به حل مشکلات کمک کرد.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید