تمجید ویژه کوروش دین محمدی برای خرید جدید استقلال

تمجید ویژه سیروس دین محمدی برای خرید جدید استقلال

سیروس دین محمدی درباره پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن گفت:

راستش من کل بازی را ندیدم اما همیشه گفته ام تیم ضعیف باید بازی کند اما نتیجه بگیریم که مهم است و این خودش یک حقه است. هیچ اشکالی ندارد که یک تیم در روز بد پیروز شود. استقلال موفق شد امتیاز بگیرد. امیدوارم بتواند مقابل تیم های مستحکمی مثل پرسپولیس، سپاهان و گل گهر هم گل بزند که واقعا خوب دیدم.

سیروس دین محمدی در ادامه به یمگا و تاثیر او بر استقلال پرداخت:

از ایستادن و گرفتن توپ یمگا که استقلال تازه جذبش کرده بود لذت بردم. من فکر می کنم Yamga می تواند کار ما را آسان تر کند. توپ را بگیرید و یکی یکی باشید. او نشان داده که فوتبالیست توانمندی است و امیدوارم این عملکرد ادامه داشته باشد. اگر کیفیت بازیکنان خارجی خوب باشد، لیگ ما خیلی بهتر می شود.

سیروس دین محمدی، پیشکسوت آبی ها گفت: این جادو شکسته شد زیرا استقلال در چند فصل اخیر دو بازی متوالی را نبرده بود.

به نظرم خیلی خوب بود که استقلال دو بار برد، حالا می خواهد خوب یا بد بازی کند. پیروزی همیشه جذاب است. خیلی مهم است که استقلال توانست 6 امتیاز را کسب کند و به هواداران تبریک می گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. تنها دلخوشی ما هواداران هستند و مهم این است که از این که مدتی اذیت شده اند خوشحال هستند.

دین محمدی با بیان اینکه چقدر رابطه خوب بین مدیریت و فرهاد مجیدی باعث ترمیم تیم شده است، گفت:

به یاد داشته باشید که وقتی یک تیم برنده می شود همیشه آرامش وجود دارد. امیدوارم در خسارات هم آرامش برقرار باشد.

سیروس دین محمدی بازیکن سابق استقلال درباره تبلیغات محیطی گفت:

این یک بحث مدیریتی است و بهتر است مدیران ارشد در قبال آن پاسخگو باشند. چون ما فوتبال بازی کردیم، اگر در این مورد نظر بدهیم، مخاطب آن را دوست ندارد، چون در حوزه کاری ما نیست. ما فقط می توانیم در بحث های فنی شرکت کنیم. به نظر من سیروس دین محمدی بهتر است زیاد در مورد مدیریت صحبت نکند چون این حوزه کاری او نیست!

سیروس دین محمدی، سرمربی سابق استقلال نیز سابقه بازی در تراکتور را دارد.

تراکتورسازی موفق به برد شد و پنجره نقل و انتقالات آنها باز بود و شرایط آنها بهتر بود. بازی استقلال و تراکتورسازی که هم محبوب و هم محبوب همه بوده، همیشه جذاب بوده است.

در پایان دین محمدی به بیان شرایط تیم المپیک پرداخت و افزود:

امیدوارم تیم امیدمان به المپیک راه پیدا کند. من هم بازی آنها را دیدم و فکر می کنم تیم خوبی داریم. ما مقابل نپال بازی کردیم که به یکباره کمتر از 4 گل نمی خورد و باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید