فرهاد مجیدی در مدل کوروش در استقلال

فرهاد مجیدی در مدل کوروش در استقلال

فرهاد مجیدی همیشه برای مخفی نگه داشتن تمرینات تاکتیکی تیمش برنامه ریزی های زیادی می کند. سرمربی استقلال در ادوار مختلف از زمان سرپرستی این تیم اغلب تمرینات و مسابقات دوستانه را پشت درهای بسته انجام می دهد و انتشار عکس و اخبار از این تیم قطره ای و به صلاحدید او می شود.

حتی عکس های دانشمند استقلالی در مقاطع مختلف تنها در روزهایی که تمرینات تاکتیکی خاصی انجام نمی شود و با نظر مستقیم فرهاد مجیدی در اختیار رسانه ها و هواداران قرار می گیرد.

ایجاد فضای کاملا بسته رسانه ای و حفظ اطلاعات محرمانه از تمرینات و حواشی یکی از تاکتیک های مجیدی در تمام روزهایی است که استقلال را هدایت کرده است.

با این فرض بازگشت تمرینات استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب نگرانی زیادی برای فرهاد مجیدی ایجاد کرده است. حالا که چمن این مجموعه شرایط بهتری نسبت به آرارات پیدا کرده و رضایت سرمربی هم در این زمینه حاصل شده، باید به کلیات تمریناتش فکر می کرد!

مجموعه انقلاب از یک طرف به درختان و دیوارهای فشرده و از طرف دیگر به فضای باز منتهی می شود. اگرچه در این سمت حصار کشیده شده و حضور هواداران در زمین چمن کار آسانی نیست، اما در پشت فنس ها منظره خوبی وجود دارد تا افراد مختلف به محل تمرین رفته و از برنامه های تاکتیکی مجیدی دیدن کنند. شاگردان

از این رو مجیدی که معتقد به مخفی نگه داشتن تیمش در شرایط حساس کنونی است، تصمیم جالبی برای زمین مجموعه انقلاب گرفت. با تصمیم مجیدی و اجرای مدیران باشگاه، چمن انقلاب با پارچه سیاه دور زمین پوشانده شد و عملاً امکان بازدید از محل تمرین برای هیچ فردی وجود نداشت.

عکس | عملیات عجیب و ضد جاسوسی مجیدی در استقلال / فرهاد با الگوبرداری از کی روش

در جریان بازی دوستانه استقلال با تیم امید این باشگاه موضوع حوله کشیدن دور زمین تمرین کاملا مشخص شد و عکس های این دیدار و همچنین عکس های منتشر شده از تمرین امروز استقلال نشان از این تصمیم دارد. . .

شایان ذکر است که اتفاقی مشابه در گذشته توسط کارلوس کی روش در تیم ملی ایران رخ داده بود. سرمربی سابق تیم ملی پرتغال زمانی که تیم ملی در قطر و کمپ اسپایر اردو زده بود، تصمیم گرفت محل تمرین را با پارچه مشکی بپوشاند تا تیمش از دید عموم پنهان شود و به راحتی تاکتیک های خود را اعمال کند.

حالا فرهاد مجیدی که تیمش 6 هفته مانده به پایان لیگ 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس (تیم دوم جدول) دارد، هرگز نمی خواهد قهرمانی را از دست بدهد و به همین دلیل همچنان قصد دارد از حواشی و فضای رسانه ای خود دور بماند. کار به حرکت رو به جلو ادامه دهید تا به هدف بزرگ خود و تیمتان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید