طلسم ازبک برای ملی پوش متوسط ​​/ نایب قهرمان حسینی در آسیا


ساعت: 19:16
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878522

ملی پوش تکواندوکار استان آذربایجان شرقی در دیدار پایانی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل رقیب ازبکستانی به مدال نقره و نایب قهرمانی دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، میرهاشم حسینی نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریف ازبکستانی خود شکست خورد تا با مدال نقره و کسب مقام دوم به کار خود پایان دهد.

وی پس از استراحت در دور نخست با سه پیروزی مقتدرانه مقابل نمایندگان چین، ویتنام و تایلند به فینال راه یافت که در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و از کسب مدال طلا بازماند.

حسینی در فینال به مصاف جایسانف رفت که در دو راند متوالی شکست خورد. در دور دوم تلاش زیادی برای بازگشت به مسابقه انجام داد اما نتوانست امتیازات از دست رفته را جبران کند و در نهایت با نتیجه 19 بر 16 شکست خورد.

گفتنی است تکواندوکار متوسط ​​المپیک توکیو نیز مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت که اکنون در مسابقات قهرمانی آسیا از حریف این کشور عقب افتاده است.

بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا از سوم تیرماه با حضور تکواندوکارانی از 34 میزبان کره جنوبی در شهر چانگچون آغاز و تا روز دوشنبه 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

اضافه کنیم که امیرمحمد بخشی در وزن 80 کیلوگرم نماینده استان آذربایجان شرقی در ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها است که فردا طبق برنامه به مصاف حریفان خود می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید