طنز جنجالی عجیب پرسپولیس روی استقلالی ها

طنز جنجالی عجیب پرسپولیس روی استقلالی ها

محمد رویانیان، مدیرعامل سابق پرسپولیس با اینکه از پایان همکاری با این باشگاه دور از فوتبال بوده، همچنان اخبار فوتبال را دنبال می کند. وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در فدراسیون فوتبال و آزادی شهاب الدین عزیزی هادم گفت: اقدام اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کم نظیر بود و نشان از مسئولیت پذیری و تعهد به کار دارد. این اتفاق باعث ایجاد امید و پویایی در فوتبال می شود و به اعضای هیات مدیره تبریک می گویم چرا که این رفتار ارزش حوزه مدیریت فوتبال را افزایش می دهد.

وی در خصوص عملکرد عزیزی هادم توضیح داد: عملکرد یک ساله رئیس فدراسیون را بررسی کردند و دلایل موجهی برای برکناری او داشتند. این اخراج برای فوتبال ایران لازم بود.

رویانیان در خصوص حضور میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی بهترین مدیر فوتبال فدراسیون است. او مربی، مدیر و فوتبالیست بود و در آن سال ها حاشیه ای نداشت. امیدوارم در دوران مسئولیت او فدراسیون موفق باشد تا او همچنان شایسته حضور در راس فوتبال باشد. البته مجیدی برای پیشرفت نیاز به حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی دارد. همانطور که دولت موتور تحرک را ایجاد کرد، باید از فوتبال حمایت کند. البته وزیر ورزش هم باید از این ساختار حمایت کند.

رویانیان در پایان درباره رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در بالای جدول گفت: قهرمان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید