طنز عجیب استقلالی ها پس از سوء استفاده از داوری مسابقه با هواداران

طنز عجیب استقلالی ها پس از سوء استفاده از داوری مسابقه با هواداران

محمد رجب زاده پس از شکست دو بر صفر مقابل استقلال و اخراجش در دقایق پایانی این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: با تمام احترامی که برای اهالی رسانه قائل هستم باید بگویم موضوع گریه و صحبت با دوربین است. و فدراسیون و کمیسیون انضباطی گفت: اخلاقی است که گذشته را بگوییم، یک روز قبل آمدند و از فوتبال ناب صحبت کردند و حالا صحنه های بازی ما را می بینید، گل دوم آنها که خطای هزار درصدی بود، این بود. عسگری و دیگر کارشناسان داوری هم گفته اند.ولی خیلی راحت پاس کردند.خیلی راحت کارت دادند.کاپیتان ما در وسط زمین با احترام با داور صحبت می کند و به او تذکر می دهد.دیتا کارت می بینی؟!

وی افزود: در پایان بازی توپ را به زمین می اندازیم. داور به من کارت زرد و سپس کارت قرمز داد. کار فراتر از این مراحل است. به چه کسی بگویم؟ نامه می نویسند که فلانی اینقدر جریمه و محروم شده است. پس سرنوشت داور چه می شود؟ حالا بگویند گل دوم استقلال اشتباه است. چه اتفاقی می افتد؟ تیم ما به تازگی به لیگ برتر رسیده است.

مربی هواداران با بیان اینکه نمی ترسم محرومیت هایش با این حرفه ها بیشتر شود، گفت: نه، چرا باید بترسم؟ آنها باید بترسند که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ همه دارند تماشا می کنند. صدای من و صدای 10 شات ما. ما 50 متر از اینجا می بینیم، چرا داور که 10 متر از صحنه فاصله دارد نیست؟ در مجموع در بحث مالکیت توپ و تمام دقایق بازی تیم برتر در زمین بودیم، اما خیلی راحت بود چون مسئولیت آن بر عهده فردی بود که نمی توانست بیاید و در میانه زمین بازی کند. خیلی راحت ما خط و نشان می دهیم و می گوییم این آقا آمده این حرف ها را زده، این کار را بکنید و او را محروم کنید و ما از او پول می گیریم و همه چیز تمام شد و رفت. و چه اتفاقی برای داور می افتد؟! حالا که تیم ما درست می گوید کی می خواهد جواب بدهد؟

دیدگاهتان را بنویسید