طنز تند پرسپولیس به استقلال

طنز تند پرسپولیس به استقلال

بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس است که با رامین رضایان در راه آهن همبازی بوده است. عبدی درباره شرایط فعلی پرسپولیس و رامین رضایان اظهاراتی را بیان کرد.

عملکرد پرسپولیس را در فصل نقل و انتقالات چطور دیدی؟

اکثر بازیکنان لیست آقای یحیی را جذب نکردند. تیم در چند پست نقاط ضعف داشت که آقای یحیی و کادر فنی مسئولیت آن را بر عهده داشتند اما بازیکن در این پست ها منصوب نشد. اتفاق خوب اما حضور رامین بود که هم کیفیت لازم را دارد و هم به تیم انگیزه و انرژی می دهد.

شما و رامین در راه آهن بازی می کنید، فکر می کنید رامین چقدر به پرسپولیس کمک کند؟

من حدود دو سال با رامین در راه آهن بازی کردم و با شیوه تمرین و تلاش او آشنا هستم. انگیزه، شور و هیجان رامین در تمرین و بازی به تیم منتقل می شود. رامین در بازی اول هم نشان داد که چقدر خوب است و با اینکه یکی دو ماه از بازی فاصله داشت، باز هم به حملات اضافه شد و در دفاع مسئولیت پذیر بود.

به نظر می رسید رامین کند است و باید به او فرصت داد تا به شرایط ایده آل بازگردد.

با شناختی که از رامین دارم مطمئن باشید تا چند روز دیگر شرایط بدنی او تغییر می کند و پتانسیل بدنی بالایی دارد. رامین یکی از بهترین های فوتبال ایران است و شکی ندارد که با تمرینات تکمیلی خیلی زود به وضعیت ایده آل خود خواهد رسید.

عبدی سومین بازی متوالی بود که گل نخورد، به نظر شما مشکل از کجاست؟

مهدی عبدی یکی از زهرآگین ترین و بهترین مهاجمان لیگ است. حالا دو هفته گل نخوردن چیز خاصی نیست. خیلی از مهاجمان لیگ ایران در طول فصل 3 یا 4 گل بیشتر به ثمر نرسانده اند و عجیب نیست که ما سه بازی در لیگ خودمان به ثمر نرسانیم. با توجه به توانایی او در ضربه زدن به توپ، مطمئنم در دو هفته اخیر گل می زند و امیدوارم در پرسپولیس موفقیت های بیشتری کسب کند.

بازی با گهر گهر را چطور می بینید؟

گهر یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران را دارد. بعد از یکی دو هفته نامردی مقابل این تیم، وضعیت روحی این تیم رو به وخامت گذاشت. من با بازیکنان این تیم در ارتباط هستم و بعد یک رای غیرصادقانه 20، 30 روز شرایط این تیم را خراب کرد و این تیم را از نظر روحی و روانی نابود کردند که با تجربه آقای قلعه نویی تمام شد. گل گهر یکی از سه تیم برتر لیگ از نظر کیفیت بازی و عملکرد تهاجمی است. در لیگ امسال پرسپولیس، گل گهر و مس رفسنجان کسانی هستند که بهترین و زیباترین بازی ها را به نمایش می گذارند و فقط به دنبال نتیجه نیستند. فکر می کنم بازی برای پرسپولیس دردسرساز شود و امیدوارم سه امتیاز را بگیرد. امسال بر خلاف سال های اخیر که پرسپولیس 4، 5 هفته زودتر پیروز شد، شرایط فرق می کند و با امتیازاتی که کمیته انضباطی سایر تیم ها داد، رقابت داغی را در لیگ حفظ کردند. با این حال پرسپولیس از نظر کیفی و شخصیتی شایسته ترین تیم برای قهرمانی است و امیدواریم ششمین قهرمانی متوالی را جشن بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید