طنز شدید استقلال برای اسکوچیچ

طنز شدید استقلال برای اسکوچیچ

هادی طباطبایی درباره شکست 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: در دیدارهای قبلی هم گفتم که ایران کیفیت تاکتیکی چندان خوبی ندارد. حتی زمانی که بردیم این را گفتم. ایران بیشتر بازیکن محور است تا تاکتیکی و می بینید که وقتی چند بازیکن کلیدی نباشند، کیفیت تیم پایین می آید.

وی ادامه داد: بازیکنان بخشی از تیم هستند و کیفیت تاکتیکی تیم ما می توانست خیلی بهتر باشد. خب ما از ظرفیت خود استفاده نکردیم. من کاری به کره ندارم و در مورد تمام بازی های قبلی تیم ملی صحبت می کنم.

دروازه بان سابق تیم ملی درباره ضعف خط دفاعی ایران در سمت چپ تیم کره جنوبی تصریح کرد: دقیقاً به دلیل غیبت بازیکنان، این ضعف بسیار خود را نشان داده است. شاید کیفیت فنی بازیکن ذخیره کمی پایین تر باشد اما کیفیت حرکت تیم ما با این پتانسیل و ظرفیت تاکتیکی خیلی بالاتر از اینهاست. این ضعف تاکتیکی اینگونه خود را نشان داد.

با توجه به صحبت های شما، آیا به حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران در جام جهانی اعتقاد ندارید؟ طباطبایى در پاسخ به این سؤال گفت: از روز اول زیاد ایمان نداشتم; اما برخی همدل هستند و نظاره گر نتایج هستند. من یک سوال دارم که تیم ایران در مسابقات قبلی از نظر کیفیت فنی خوب بود یا کیفیت فردی؟! قطعا کیفیت فردی بازیکنان تاثیرگذار است و نتیجه آن بازی با کره است. در هر صورت نمی توان گفت اسکوچیچ روی نیمکت جام جهانی است یا خیر!

دروازه بان سابق تیم ملی درباره اشتباه امیر عابدزاده در گل اول کره یادآور شد: این اشتباهات برای هر بازیکنی اتفاق می افتد اما تیر دروازه حساس است و نمی دانم چرا برخی به راحتی آن را قبول می کنند. من بعضی چیزها را نمی فهمم! شاید چون به تیم نزدیک نیستم متوجه نمی شوم. کیروش نکات منفی زیادی داشت، اما یک ویژگی مهم داشت که باید از او یاد گرفت. این ویژگی این بود که تحت تاثیر جو و جو بازیکنی را جابه جا نمی کرد. این نکته بسیار مهمی است.

دیدگاهتان را بنویسید