ظرف 15 دقیقه پول به استراماچونی پرداخت می شود

ظرف 15 دقیقه پول به استراماچونی پرداخت می شود

سوالی که در ماه های اخیر ذهن هواداران و پیشکسوتان استقلال را به خود مشغول کرده این است که این باشگاه در صورت تهیه و تامین وجوه لازم – برای پرداخت بدهی آندره آ استراماچونی – چگونه این پول را به حساب واریز خواهد کرد.

با توجه به تحریم های شدید غرب بر سیستم بانکی کشورمان، بر کسی پوشیده نیست که انتقال یک دلار از کشورمان به خارج از آن بسیار دشوار و حتی غیرممکن است.

در همین راستا با یکی از نزدیکان اتاق مدیران باشگاه استقلال صحبت کردیم که تا چهار روز تا پایان گزینه پرداخت بدهی استراماهونی، این مبلغ چگونه و به چه صورت به حساب وی واریز می شود.

این مسئول و مقام ارشد باشگاه استقلال در این خصوص گفت: همانطور که پول گابریله پین ​​- دستیار ایتالیایی فصل گذشته فرهاد مجیدی – ظرف نیم ساعت به حساب وی واریز شد، باز هم از همین روش برای پرداخت استفاده خواهیم کرد. پول استراماچونی و ظرف نیم ساعت بعد از پانزده دقیقه مبلغ مورد نظر به حساب او یا همان حسابی که فیفا در اختیار باشگاه قرار داده است واریز می شود تا این پول را پرداخت کند.

به یاد داریم دی ماه سال گذشته، حجت کریمی استقلال به همراه علی فتح الله زاده برای باز کردن پنجره بسته های نقل و انتقالات به دبی رفتند و در مدت کوتاهی از سفرشان به امارات، مشکل پرداخت پین حل شد و پنجره استقلال باز شد. طبق آخرین اخبار رسیده به باشگاه استقلال، ظاهرا این مبلغ باید از طریق صرافی قطر که پیش از این سابقه همکاری با باشگاه استقلال را دارد به شماره حساب اعلام شده برای پرداخت پول استراماچونی واریز شود.

در صورت تامین وجوه توسط همراه اول یا بانک شهر – که گفته می شود حجت کریمی برای دریافت وجه از آنها مشاوره می خواهد – این مبلغ تا چند روز آینده قبل از پایان مهلت قانونی به حساب استراماچونی واریز می شود. . . این مهلت باید 9 فروردین – چهارشنبه هفته جاری – به پایان برسد تا باشگاه استقلال این مبلغ را به حساب استراماچونی واریز کند.

دیدگاهتان را بنویسید