عدم حضور در فدراسیون جهانی کشتی / کمک مربی افتخاری برای جامعه داوری است

ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799722

کمیسیون جهانی داوری نیز در انتخاب دستیاران آموزشی بسیار حساس است

داور کشتی I1 گفت: متاسفانه در فدراسیون های قبلی کسب یک کرسی در هیئت داوران اتحادیه جهانی مغفول مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نیما صادقی به عنوان داور قضاوت می کند S1 کشورمان که چندی پیش از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان کمک مربی انتخاب شده بود، درباره کسب کرسی داوری گفت: در سال های گذشته و فدراسیون های قبلی شاهد معرفی نمایندگان کشورمان در بخش های مختلف اتحادیه جهانی کشتی بوده ایم. بخش مهمی که نادیده گرفته شد، بخش داوری بود، زیرا داوران بیشترین تاثیر را در مسابقات دارند و قطعا همه طرفداران مبارزه این موضوع را تایید می کنند.

این داور مازندرانی کشتی ایران گفت: کسب یک کرسی استادیاری برای کل قوه قضائیه ایران باعث افتخار بود و دوستان زیادی هستند که شایسته این مقام هستند.

وی ادامه داد: البته کمیسیون جهانی قضایی نیز در انتخاب دستیاران آموزشی بسیار حساس است و موضوعاتی مانند تسلط به زبان انگلیسی، شرکت در کلینیک های مختلف و قضاوت بی عیب و نقص و سایر تعاملات در این گونه انتخابات بسیار تاثیرگذار است.

صادقی گفت: فدراسیون کشتی و دبیرکل این کشور با حضور در جام جهانی 2019 قزاقستان این کمبود را در قوه قضائیه ایران احساس کردند و از آن زمان تلاش ها شروع شد تا بتوانیم جایگاهی در قضاوت جهانی داشته باشیم. و خوشحالم که نتیجه کار فدراسیون تا دو سال دیگر محقق می شود.

وی افزود: اگر در کمیسیون قضایی اتحادیه جهانی قدرت و نفوذ پیدا کنیم قطعاً در بازی های المپیک، جام جهانی و بازی های آسیایی نمایندگان داوری ایران بیشتر می شود و اینطور نیست که برخی از کشورهایی که سطح مبارزه آنها بیشتر از مبارزه ایران است در دنیا پایین تر است، المپیک باید 3 نماینده باشد و ما فقط یک نماینده از ایران داریم.

این داور المپیکی کشورمان گفت: از سوی دیگر وقتی داوران می بینند که داوران ایرانی به عنوان کمک معلم در اتحادیه حضور دارند قطعا در ارزیابی های خود از نمایندگان کشورمان ملاحظات لازم را لحاظ خواهند کرد. .

صادقی در خصوص انتخاب محمد مصلایی به عنوان دستیار معلم گفت: بسیار خوشحالم که محمد مصلایی نیز به عنوان دستیار معلم انتخاب شد. ممکن است در فضای مجازی یا در برخی محافل بین من و مصلای اختلافی پیش بیاید اما همه بدانند که ما با هم دوستی دیرینه و رابطه بسیار خوبی داریم و هر کاری که برای کشتی ایرانی لازم باشد انجام می دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا هدف بعدی قوه قضائیه کشتی ایران کسب مقام معلمی در اتحادیه جهانی کشتی است که قطعا با حمایت های ویژه فدراسیون کشتی فراتر از حد انتظار نخواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید