عشق دختر پرتغالی به مهدی طارمی فاش شد / عکس

عشق دختر پرتغالی به مهدی طارمی فاش شد / عکس

مهدی طارمی در یکی از دیدارهای پورتو پیراهن خود را به یکی از هواداران اهدا کرد و موجی از تشویق را برانگیخت. این دختر تابلویی روی پرچم ایران دارد که روی آن نوشته شده است تی شرت را به من بدهید و بعد از گرفتن لباس مهدی او را می بوسد و گریه می کند. برخی می گویند دختر پرتغالی است و برخی دیگر می گویند ایرانی است. او مقیم پرتغال است.

اهدای پیراهن مهدی طارمی به یکی از هواداران پورتو
مهدی طارمی بعد از درخشش در پورتو که در لیگ برتر پرتغال هت تریک کرد و در یک تعویض در جام اتحادیه یک گل به ثمر رساند، انگیزه زیادی داشت تا دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند اما این نظر را نداشت. تیمش 4 گل

یک شب که حداقل دو پنالتی را از دست داده بود و یک گل دریافت کرده بود، دو پاس گل داد تا نقش مهم دیگری در پیروزی تیمش داشته باشد. هواداران پورتو که به تازگی ستاره یکی از تیم های خود یعنی مهدی طارمی شده اند، در پایان بازی این بازیکن را تشویق کردند.

در میان هواداران پورتو عده ای بودند که با پرچم ایران در این مراسم حضور داشتند. یکی از هواداران دست نوشته بزرگی در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: “مهدی، پیراهنت را به من بده!” جالب اینجاست که رنگ این کتیبه ها هم رنگ پرچم ایران بود، بنابراین در کنار پرچم ایران این قسمت از ورزشگاه حال و هوای متفاوتی برای طارمی خواهد داشت.

ستاره پورتو وقتی متوجه این دست نوشته و پرچم ایران شد به سمت هواداران نامبرده رفت و با حرکتی جالب به درخواست هوادار خواهان پیراهنش پاسخ داد. این هوادار در حالی که طارمی را با چهره ای دلپذیر تماشا می کند، در حالی که اشک شوق می ریزد، یکی از بهترین خاطراتش را پس از دریافت پیراهنش زنده می کند.

مهاجم گلزن تیم ملی ایران پس از انجام حرکت زیبای فوق طبق معمول در حالتی آرام بازگشت و به راه خود ادامه داد; در حالی که او همچنان کف می زد، هواداری که تی شرتش را در دست داشت حال و هوای خوبی داشت. این ستاره محبوب در هنگام خروج مورد سوال چند هوادار دیگر قرار گرفت که از او عکس یادگاری خواستند. مهدی با تواضع درخواست این هواداران جوان را پذیرفت و گوشی آنها را برداشت و سلفی خاطره انگیزی گرفت.

بیوگرافی مهدی طارمی
نام: مهدی

نام خانوادگی: طارمی

تاریخ تولد: 1371/4/27

محل تولد: بوشهر

متاهل: مجرد

پای تخصصی: صاف

بازیکن تیم: پورتو

شماره تی شرت: 9

مهدی طارمی متولد 26 تیر 1371 در بوشهر است.

مهدی طارمی (زاده 17 تیر 1371) مهاجم ایرانی است که برای پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. او در مدت حضورش در پرسپولیس دو بار در فصل های 1394-1394 و 1395-1395 آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد. طارمی سابقه بازی در تیم های الغرافه قطر و ریو آوه را نیز دارد. او در جام جهانی 2018 به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران بازی کرد.

دوران باشگاهی مهدی طارمی
در تاریخ 19 فروردین 1394 در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر، ورزشگاه آزادی تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 یک ضربه پنالتی مقابل النصر عربستان به ثمر رساند و راه را برای پیروزی با نتیجه 1 بر صفر هموار کرد. برای پرسپولیس

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد. او در شهرآورد 83 دو بار دروازه استقلال را باز کرد که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس تمام شد.

طارمی در فصل نقل و انتقالات 95-96 فوتبال ایران در حین توافق با تیم پرسپولیس تهران به طور ناگهانی به تیم ریزه اسپور ترکیه ای ملحق شد و راهی ترکیه شد.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم خود برای ماندن در ترکیه صرف نظر کرد و به پرسپولیس بازگشت.

مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 1395-1395 انتخاب شد. او جایزه بهترین بازیکن فصل 95-96 خود را در حرم امام رضا تقدیم کرد. طارمی علاوه بر این جایزه به عنوان بهترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت ها انتخاب شد.

مهدی طارمی 4 ماه پس از حادثه ریزه اسپور ترکیه برکنار شد و باشگاه پرسپولیس جریمه و از نقل و انتقالات محروم شد. در 12 مهر 96، یک برنامه تلویزیونی اسناد و مدارک عکاسی را فاش کرد مبنی بر اینکه یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تن توسط حسین هدایتی گرفته شده تا به ریزه اسپور طارمی بدهد و او این پول را خرج یک خودرو کرده است. انجام شده.

دیدگاهتان را بنویسید