عصبانیت یحیی از بمب پرسپولیس به سپاهان پیوست

سرمربی سرپوشان هفته گذشته درخواست تمدید قرارداد بازیکنانش را داشت که هیچ کدام از این بازیکنان تمدید نشدند. پس از این اتفاق سرمربی سرخپوشان از سه بازیکن این باشگاه نام برد که رضا شکاری ستاره فصل قبل گل گهر سیرجان در راس این لیست قرار گرفت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن در مورد شرایط حضورش جویا شدند و این اتفاق در حالی رخ داد که او برای نهایی کردن قراردادش با تیم جدیدش در اصفهان بود. به همین دلیل شکاری منتظر عقد قرارداد با تیم جدیدش است. این بازیکن ابتدا از مسئولان پرسپولیس خواست تا رضایت نامه گل گهر را بگیرد که باشگاه پرسپولیس با این کار موافقت کرد اما مبلغی که مسئولان باشگاه برای این بازیکن در نظر گرفتند با پیشنهاد کاور طلایی تفاوت زیادی داشت.

عصبانیت یحیی از بمب پرسپولیس به سپاهان پیوست

مسئولان پرسپولیس در تماسی که با شکاری دارند مبلغ اولیه را پیشنهاد می کنند و سپس به این بازیکن گفته می شود که دو میلیارد دیگر با کمک رضا درویش پرداخت می شود. شکاری پس از این موضوع قرارداد خود را با سپاهان امضا می کند. پس از این اتفاق مسئولان باشگاه پرسپولیس دوباره با او تماس گرفتند و اعلام کردند که حاضرند حداکثر قرارداد را با او بپردازند اما این بازیکن قراردادش را با تیم جدید امضا کرده است. این سوال پیش می آید که چرا ابتدا مبلغی ذکر شده و سپس این مقدار یکباره ضرب شده است؟

یحیی گل محمدی با اطلاع از این موضوع از دست مدیران باشگاه ناراحت شد که چرا بازیکنی که در صدر فهرست این تیم قرار داشت به راحتی از پرسپولیس جدا شد و به تیم رقیب آنها پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید