بمب نقل و انتقالات لیگ ایران به پرسپولیس پیوست

سعید صادقی که فصل گذشته بهترین گلزن و بهترین گلزن لیگ برتر بود، پس از نقل و انتقالات پر سر و صدا و مواجه شدن با هجوم تیم های لیگ برتری، در نهایت با پرسپولیس به توافق نهایی رسید و فصل آینده با پیراهن این تیم در زمین مسابقه می رود.

بمب نقل و انتقالات لیگ ایران به پرسپولیس پیوست

گل گهر سیرجان، هافبک فصل گذشته که در جمع شاگردان امیر گله نویی عملکردی غیرعادی داشت و به واسطه او در آخرین اردوی تیم ملی حاضر شد، چند روز پیش مذاکرات پرماجرا و طولانی با پرسپولیس را دنبال کرد. در حالی بود که گفته می شد این بازیکن پیشنهاد مالی سنگینی هم از استقلال دریافت کرده که او را برای انتقال به شاگردان یحیی گل محمدی دچار تردید کرده است.

از سوی دیگر، نگرانی این بازیکن از ترافیک در خط هافبک پرسپولیس و فرصت نیمکت نشینی و درخواست او برای دریافت بخشی از قراردادش از جمله موانعی بود که در جریان مذاکرات طرفین مطرح شد. با توجه به این مشکل جدایی احسان پهلوان در پرسپولیس شکل گرفت که گمانه زنی ها به عنوان یک روند مثبت مذاکره با سعید صادقی محسوب می شود. اما زمانی که حتی نزدیکان پرسپولیس چهارشنبه شب از توافق نهایی با این بازیکن خبر دادند، ناگهان این روزنامه برگشت و گفت که او به توافق نهایی نرسیده و حتی به سمت استقلال حرکت می کند.

این موضوع خشم هواداران پرسپولیس را نیز برانگیخت که پیش از این از امین قاسمی نژاد مدیر برنامه های این بازیکن گلایه کرده بودند که گفته بود این اتفاقات در راستای بازار داغ بوده و تمایلی به این کار نداشتند.

اما حالا پس از مذاکرات طرفین، سعید صادقی با پرسپولیس به توافق نهایی و کلی رسیده و روز شنبه در حالی که در تهران حضور دارد، رسما با این باشگاه قرارداد می بندد تا بازی نقل و انتقالاتی درویش و آجورلو به نفع پرسپولیس به پایان برسد. .

پرسپولیس تاکنون موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمدمهدی احمدی و سعید صادقی را به خدمت بگیرد و حالا تمرکز خود را روی تقویت خط حمله و جذب این مهاجم گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید