بمب بی صدا پرسپولیس در سپاهان؟ موریس ستاره خود را به یحیی نمی دهد

بمب بی صدا پرسپولیس در سپاهان؟  موریس ستاره خود را به یحیی نمی دهد

خوزه مورایس در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران برنامه ای را به مدیران باشگاه سپاهان داده است تا قبل از شروع لیگ بیست و دوم در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعالیت کنند، بررسی لیست خرید فصل گذشته شیرهای طلایی نشان می دهد که به دلیل حضور شهریار مقانلو، جذب یک مهاجم درجه یک جایی در برنامه های موریس نداشت. بنابراین طلای پوشان به غیر از عیسی مرادی که از لیگ یک خوشه طلایی ساوه به سپاهان پیوست، خرید دیگری در خط حمله نداشت!

مورائیس حتی در بازار نقل و انتقالات زمستانی هم برای تقویت خط حمله تیمش نرفته و با اعتماد کامل به شهریار مگانلو به این ستاره باتجربه فرصت نشان دادن در تیم سپاهان را داد که موگانلو با یک درخشش موفق به زدن 13 گل شد. G-n Goal باید نماینده لیگ بیست و دوم باشد. در شرایطی که تصور می شد پس از آقای گلی مقانلو، این ستاره باتجربه جایگاه قوی تری در لیست سپاهان خواهد داشت، اما سرمربی طلایی پوش پرتغالی مسیری برعکس فصل گذشته را در پیش گرفت.

شهریار در ترکیه کشته شد!

سرمربی سپاهان در آستانه شروع لیگ بیست و دوم لیست خرید خود را تهیه کرده است که در آن حضور مهاجمان سرشناس خودنمایی می کند. به نظر می رسد سپاهانی ها روی جذب مهاجمان در بازار تابستان تمرکز کرده اند. بنابراین پس از توافق با کاوه رضایی، قرارداد رضا اسدی و عیسی آل کثیر نیز قطعی شد تا 3 مهاجم سرشناس فوتبال ایران به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شوند و ادامه حضور شهریار مغانلو در این تیم سخت شود. تیم اصلی سپاهان البته رضا اسدی توانایی بازی در خط دفاع و هافبک را دارد و در صورت عدم استفاده در خط حمله می توان در خطوط عقب زمین بازی کرد.

سپاهانی ها در شرایطی اردوی خود را در ترکیه آغاز کردند که انتقال رضا اسدی و عیسی آل کثیر هنوز قطعی نشده بود و همین امر باعث شد تا شهریار مقانلو به همراه طلای پوشان راهی ترکیه شود. در این اردو قرارداد اسدی و آل کثیر نهایی شد و این دو بازیکن به جمع شاگردان مورائیس اضافه شدند تا شرایط ادامه همکاری موگانلو با طلای پوشان اصفهانی پیچیده شود و حالا در چند روز اخیر شایعات زیادی در مورد این بازیکن به گوش می رسد. شغل شهریار موگانلو.

از هیبت رفتن به پرسپولیس تا اینکه بتوانم لژیونر شوم

مدیران باشگاه پرسپولیس طی روزهای گذشته به دنبال مهاجم هدف برای تیم خود بودند و رویکرد شهریار مقانلو به درهای خروجی سپاهان، تردیدها را نسبت به حضور احتمالی مغانلو در پرسپولیس به وجود آورده است. پیگیری های بیشتر نشان می دهد آقای گل در آخرین فصل فوتبال ایران با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و همین مشکل باعث شده مغانلو جز جلب رضایت مدیران باشگاه اصفهانی از جمع شاگردان موریس جدا شود.

خود مقانلو نیز برای حضور در پرسپولیس علاقه نشان داده است اما مدیران باشگاه سپاهان به وی اعلام کرده اند رضایت او برای حضور در پرسپولیس صادر نمی شود. همین مشکل شهریار موگانلو را به فکر لژیونر شدن انداخته است و در شرایطی که در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر حضور موگانلو در جمع شاگردان فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبه به گوش می رسد اما این مهاجم بلندقد از تیم دیگری در لیگ امارات پیشنهاد دارد. و در صورت موافقت با پرداخت هزینه رضایت، مغانلو احتمالا از شاگردان موریس جدا خواهد شد.

شهریار مغانلو روز گذشته با کاروان سپاهان به ایران بازگشت و حالا در فاصله کمتر از 3 هفته به شروع فصل جدید همه منتظر مشخص شدن وضعیت او هستند. ادامه حضور موگانلو در سپاهان نیز مطرح شده است اما با توجه به پیشنهاد تیم اماراتی احتمال لژیونر شدن او نیز وجود دارد و به نظر می رسد در روزهای آینده وضعیت شهریار موگانلو به صورت رسمی مشخص شود. این در حالی است که مشخص است او در فصل آینده جایی در ترکیب پرسپولیس نخواهد داشت و بین ادامه بازی در سپاهان یا لژیونر شدن گزینه ای را انتخاب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید