برنامه موریس برای قهرمانی پرسپولیس فاش شد

سرانجام روز بعد از ساعت 15:30 طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف زنیت روسیه می روند. دیداری که سپاهانی ها علیرغم وجود نقاط کور مسابقات و خطرات احتمالی آن، علیرغم اعتراض ها، اصرار به برگزاری آن داشتند.

سپاهان چند روز بعد از این دیدار باید در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود و بدون شک با توجه به اهمیت این دیدار، مورایس و دستیارانش برنامه ریزی ویژه ای برای کاهش فشار روی بازیکنان کلیدی خود دارند. تیم

در همین راستا صبح امروز دو بازیکن تیم جوانان ایران با وجود نارضایتی صمد مرفاوی اردوی این تیم را ترک کردند تا این دو بازیکن در جمع بازیکنانی قرار بگیرند که مورایس می تواند مقابل زنیت از آنها استفاده کند.

علاوه بر این بازیکنان تیم جوانان سپاهان و امید سپاهان نیز در اختیار کادر فنی سپاهان هستند و مورایس می تواند از آنها در این دیدار دوستانه استفاده کند.

با این توصیف، بازیکنان اصلی سپاهان احتمالا فقط نیمه اول روز بازی خواهند کرد و با گذشت زمان بازیکنان جوان تری جایگزین آنها در ترکیب خواهند شد تا بازیکنان زیادی شانس حضور در این بازی دوستانه بین المللی را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید