اسلحه موریس برای دیدار با استقلال فاش شد

اسلحه موریس برای دیدار با استقلال فاش شد

تیم سپاهان در دومین بازی دوستانه خود در ترکیه مقابل استانبول اسپور به تساوی یک بر یک دست یافت. از لحظات جالب این دیدار می توان به کارت زرد محمدرضا حسینی و محمد علینژاد اشاره کرد که در دیدار مقابل داریکا از ابتدا وارد تیم شدند و برای شاگردان شهریار موگانلو به میدان رفتند.

این دو بازیکن در دیدار مقابل استانبول اسپور جایگزین فرشاد احمدزاده و کامسوبا شدند. با این حساب باید گفت فرشاد احمدزاده ستاره سابق تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر به مصاف سپاهان می رود. این دیدار احتمالا 30 مرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که در این دیدار در ترکیب ثابت سپاهان قرار خواهد گرفت، رامین رضاییان است. رامین که فصل گذشته در تعطیلات زمستانی به پرسپولیس بازگشت، علیرغم نمایش های خوبش برای این تیم، در پایان فصل و در روزهایی که با الشحانیه تمرین می کرد با بی میلی باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شد. ، او به طور ناگهانی از تیم سپاهان در یک ارور جدا شد

او در هر دو بازی دوستانه سپاهان در ترکیه در پست دفاع راست در ترکیب ثابت به میدان رفت و قطعا یکی از مهره های کلیدی مورائیس مقابل استقلال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید