عضویت بیگدلی در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پارا والیبال


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899929

صادق بیگدلی به عنوان عضو شورای ورزشکاران فدراسیون جهانی پارا والیبال انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، صادق بیگدلی از ملی پوشان پرافتخار کشورمان به عنوان یکی از پنج عضو کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پارالمپیک در انتخابات ورزشکاران انتخاب شد. شورا.
وی در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این انتخابات که به صورت اینترنتی برگزار شد، توانستم به عنوان عضوی از کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی پارا والیبال از منطقه آسیا و اقیانوسیه انتخاب شوم. کاندیداتوری اینجانب در این انتخابات بر اساس تجربیات ورزشی ام از جمله کسب 3 مدال طلا و 2 مدال نقره در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک، سوابق اجتماعی و تحصیلی و حضور در کمیته ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک ایران به عنوان دبیر است. و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.
بیگدلی افزود: من نه تنها نماینده ورزشکاران ایران، بلکه نماینده تمامی ورزشکاران پاراوالیبال در جهان و همچنین منطقه آسیا و اقیانوسیه هستم و امیدوارم با همکاری سایر اعضای کمیته و کمک با تجربه ای که طی سال ها به دست آوردم، می توانیم فعالیت های مفیدی برای توسعه والیبال نشسته در جهان انجام دهیم.
ملی پوش پرافتخار کشورمان تصریح کرد: ضمن تشکر از همه افرادی که در این رای من را انتخاب کردند، اعلام می کنم که بدون شک صدای همه بازیکنان برای حکمرانی و هدایت این رشته جذاب و مهیج در راس خواهیم بود.
انتخاب این کمیته چند روز پیش از طریق ایمیل انجام شد و تمامی ورزشکاران این رشته که سابقه حضور در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک را دارند می توانستند در رای گیری شرکت کنند.
در این انتخابات علاوه بر صادق بیگدلی، معصومه زارعی از تیم والیبال بانوان نیز حضور داشت که هر دو نماینده ایران در مرحله اول رای گیری بیشترین رای را در بین نامزدهای آسیایی کسب کردند و در نهایت صادق بیگدلی در مرحله دوم موفق شد. برای پذیرش در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی پارا والیبال.

دیدگاهتان را بنویسید