عقاب کوچولو کاپیتان تیم ملی استقلال شد!

جالب اینجاست که از همان لیست اول امیر گلنویی، یکی از نام هایی که نوشته اش باورنکردنی به نظر می رسید، امیر عابدزاده بود. گلری که در دوران اسکوچیچ بارها این شانس را داشت که پیراهن شماره یک تیم ملی را بر تن کند اما با کودتای مقابل اسکوچیچ و غروب او شانس زیادی برای حضور در دروازه تیم ملی نداشت.

در نقل و انتقالات تابستانی و در دوران حضور حجت کریمی در استقلال، امیر عابدزاده دروازه بان مورد نظر استقلال و جواد نکونام سه بار شماره درخواستی خود را تغییر داد اما در نهایت تصمیم گرفت آبی پوش نشود. اسیا پسر عقاب ابتدا 500 هزار دلار از استقلالی طلب کرد. این مبلغ نسبتاً کلان در ابتدا با مخالفت مسئولان باشگاه استقلال مواجه شد و به همین دلیل به امیر عابدزاده 100 هزار دلار تخفیف داده شد به شرطی که 30 درصد از مبلغ 400 هزار دلاری قرارداد بلافاصله پس از امضای قرارداد به او پرداخت شود. استقلالی با این درخواست موافقت کرد اما باز هم امیر عابدزاده از امضای قرارداد با آبی ها طفره رفت. این روند سه روز به طول انجامید و حتی استقلالی ها هم حاضر شدند 600 هزار دلار به امیر بپردازند اما با وجود این، این دروازه بان سرشناس قرارداد اعزام آبی ها را امضا نکرد!

مدیران باشگاه استقلال که تا حدودی تعجب کرده بودند علت واقعی این پنهان کاری ها را از امضای قرارداد جویا شدند و در نهایت امیر عابدزاده اعلام کرد; پدرم مخالف امضای قراردادم با استقلال است!

از سوی دیگر سیدحسین حسینی که پس از رد شدن پرونده امیر عابدزاده مجبور به جدایی از استقلال شد، بار دیگر مورد توجه جواد نکونام قرار گرفت.

نکونام در اقدامی تحسین برانگیز بازوبند کاپیتانی را بر بازوی حسینی بست و به او اعتماد کرد. دروازه بان اول استقلال نه تنها با درخشش در لیگ بیست و سوم جواب اعتماد جواد نکونام را داد، بلکه دوباره به تیم ملی دعوت شد و اگر امیر عبدزاده استقلالی شود…