عکس عروسی دختر 11 ساله با پدر پیرش / مهمانان عروس کوچولو فقط گریه کردند!

عکس عروسی دختر 11 ساله با پدر پیرش / مهمانان عروس کوچولو فقط گریه کردند!

تلخ ترین مراسم ازدواج توسط یک کالیفرنیایی 62 ساله برای دختر 11 ساله اش برگزار شد.

جیم زتز 62 ساله اهل کالیفرنیا که از سرطان لوزالمعده رنج می برد و مطمئن بود که نمی تواند در مراسم عروسی دخترش شرکت کند، بنابراین این مراسم که در حیاط پشتی خانه آنها در 14 مارس برگزار شد. . در حضور اقوام و دوستان خوبش، دست دخترش جوزی را با افتخار گرفت و انگشتری را روی انگشت اشاره او گذاشت تا خاطره ای خوش از دخترش به یادگار بگذارد.

پدر بسیار بیمار یک دختر 11 ساله می دانست که آنقدر زنده نخواهد ماند که او را در عروسی دخترش ببیند، بنابراین چند سال زودتر با او ازدواج کرد.

لیندسی ویلاتورو، عکاس، از داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شد. او تصمیم گرفت در آخرین روزهای زندگی مشترکشان کاری متفاوت انجام دهد. او در عرض 72 ساعت توانست تدارکاتی از قبیل کیک عروسی، لباس، گل، آرایش رایگان و لوازم تهیه کند.

مادرش اشاره کرد که جوزی از این که یک روز عروس می شود و پدرش او را همراهی نمی کند بسیار ناراحت است، بنابراین خانم ویلاتورو تصمیم گرفت ابتکار جدیدی به خرج دهد و در روز عروسی واقعی خود از پدرش فیلم بگیرد. ، که او را همراهی می کند

همه مهمانان این عروسی به جای خوشحالی اشک ریختند و گریه کردند و این در حالی بود که عروس نیز از ترس از جنبه اصلی ازدواجش در نبود پدر مهربانش گریه می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید