عقب نشینی صهیونیست ها از ادعای شهادت خبرنگار فلسطینی


ساعت: 18:26
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838131

یک روزنامه نگار اسرائیلی گفت که رژیم از ادعای شهادت یک خبرنگار فلسطینی صرف نظر کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باراک راوید روزنامه نگار اسرائیلی روز چهارشنبه گفت ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای خود مبنی بر شهادت شیرین ابواکلا روزنامه نگار فلسطینی عقب نشینی کرده است.

راوید در پیامی توئیتری نوشت: ارتش اسرائیل از ادعای اولیه خود مبنی بر احتمال کشته شدن ابوعقیل توسط مردان مسلح فلسطینی عقب نشینی کرده است.

“او نوشت:[آویو] کوهاوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای گفت: «در حال حاضر نمی‌توان مشخص کرد که کدام طرف آتش ابوعقله را کشته است».

این خبرنگار صهیونیستی افزود: کوهاوی با بیان اینکه از مرگ خود پشیمان است، اعلام کرد که تیم ویژه ای را برای بررسی میدانی این حادثه تشکیل داده است.

پیش از این، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دروغ گفته بود که فلسطینیان مسلحی که تیراندازی کرده اند ابواکلا را کشته اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در جریان حمله جنینی به کرانه باختری، ابوعلی العقلی، خبرنگار فلسطینی الجزیره را کشتند و علی الصمودی، تهیه کننده این شبکه را زخمی کردند.

شبکه الجزیره در بیانیه ای اعلام کرد: سربازان رژیم غاصب صهیونیستی در جنایتی فجیع و خلاف قوانین و عرف بین المللی، خبرنگار الجزیره را با خونسردی به شهادت رساندند.

در همین حال، ونزلند تور، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور خاورمیانه روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «اشغال صورت گرفته است، من به شدت آن را محکوم می کنم».
انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید