برگزاری یادواره شهدای خبرنگار غزه/ ننگ به شهادت رساندن ۳۶ خبرنگار غزه از پیشانی صهیونیست‌ها زدوده نخواهد شد

رئیس بسیج رسانه گیلان:

رئیس بسیج رسانه گیلان گفت: صهیونیست ها با کشتن خبرنگاران در غزه به دنبال پنهان کردن حقایق جنایت خود هستند.


به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه گیلان، در مراسم یادواره شهدای رسانه با محوریت شهدای خبرنگار فلسطینی در نبرد غزه، که در مسجد امام سجاد (ع) آستارا برگزار شد، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس با تحمیل جنایات سخت و سهمگین که باید در تاریخ ثبت و ضبط شود وقاحت و جسارت را به اوج خود رسانده است.

وی با اشاره به مظلومیت مردم بی دفاع فلسطن گفت: اسراییل جنایتکار با بی رحمی تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی را بمباران می کند، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد و با کمک ایالات متحده آمریکا و هم پیمانان غربی خود مردم مظلوم و بی دفاع غزه را در سخت ترین شرایط جنگی قرار می دهد.

پارسا به شهادت ۳۶ خبرنگار فلسطینی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: امروز شهدای رسانه فلسطین که از حریت، آزادگی و انسانیت در غزه دفاع می کنند متاسفانه در معرض آماج تیرهای سهمگین و هدفمند اسراییل قرار دارند تا اتفاقاتی که در غزه می افتد و جنایات و نسل کشی صهیونیست ها پنهان بماند و به گوش جهانیان نرسد.

این مسئول ادامه داد: صهیونیست ها باید بدانند که ننگ کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و به ویژه ۳۶ شهید خبرنگاری که تا به امروز به شهادت رسیده اند از پیشانی آنها و حامیانشان زدوده نخواهد شد.

رییس بسیج رسانه گیلان بیان داشت: دشمن در سال‌های اخیر با را ه اندازی جنگ ترکیبی تمام عیار با شاخصه جنگ رسانه ای تلاش کرده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال القای یاس و نا امیدی بین مردم باشد.

وی افزود: امروز دشمن به این تفکر رسیده که اگر بتواند شناخت افکار و ذهن را مورد هدف قرار دهد بخشی از خاک را بدون جنگ وخونریزی گرفته است.

گفتنی است، پخش کلیپی از فعالیت های رسانه ای خبرنگاران فلسطینی در نبرد غزه و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید