علی خطیر دست به کار شد: سه خرید فوری برای استقلال

علی خطیر دست به کار شد: سه خرید فوری برای استقلال

حضور استقلال در بازار نقل و انتقالات به غیر از هواداران، دیروز صدای سرمربی این تیم را هم درآورد. جایی که نکونام اعلام کرد خواسته هایش در تیم برآورده نشد و تمام بازیکنان مورد نظرش راهی باشگاه های دیگر شده اند.

با حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، هواداران نیز امیدوار بودند که او بتواند در روزهای باقی مانده از بازار نقل و انتقالات تیم را تقویت کند و در گام نخست قرارداد مرادمند و مهری نیز تمدید شد و حالا مدیریت جدید با New People قرارداد امضا کرده است.

در همین رابطه مدیرعامل استقلال اعلام کرد که در حال مذاکره با برخی بازیکنان مورد نظر نکونام است که حتی سرمربی آبی ها باید لیست بازیکنان خارجی خود را به مدیریت تحویل دهد تا مذاکرات با آنها آغاز شود.

حثیر در این خصوص گفت: از هواداران استقلال بزرگ می خواهم که به باشگاه و تیم آرامش بدهند و اجازه دهند طبق برنامه از این پاس سخت عبور کنیم. حالا می گویم به زودی خبرهای خوبی خواهید آموخت. در حال حاضر با سه یا چهار بازیکنی که سرمربی تیم مد نظر دارد در حال مذاکره هستم و انشاالله به محض اعلام نتایج از طریق رسانه رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید