علی فتح اله زاده پرسپولیس و سلطانی فر را مسخره می کند

علی فتح اله زاده پرسپولیس و سلطانی فر را مسخره می کند

علی فتول زاده، مدیرعامل سابق استقلال درباره قهرمانی در لیگ برتر گفت: استقلال تیمی است که چه برد و چه نبرد همیشه برای ما قهرمان است چون شخصیت استقلال را دوست داریم. البته امسال باید از مدیریت، مربیان و بازیکنان باشگاه تشکر کنم. مخصوصاً از فرهاد عزیز که واقعاً تلاش کرد و نشان داد در این مدت وقت بیهوده نگذرانده است، تلاش می کند و تلاش می کند و کار را یاد می گیرد و به کار گروهی و کار گروهی علاقه دارد.

وی افزود: باز هم از دوست عزیزم آقای آجورلو و کادر حقوقی باشگاه تشکر می کنم. در مجموع از زحمات همه دوستان تشکر می کنم. امسال واقعا سخت بود و این عزیزان توانستند با کسب مقام و عنوان قهرمانی، دل میلیون ها هوادار استقلال را خوشحال کنند. به سهم خودم از همه تشکر می کنم و به هواداران تبریک می گویم.

مدیرعامل سابق استقلال گفت: هواداران ما شایسته این قهرمانی ها هستند و انشاالله سال آینده نیز این قهرمانی تکرار شود. امسال آرامش و همدلی رمز موفقیت استقلال بود. به نقل از فتح الله زاده اگر استقلال قهرمان شود به جشن قهرمانی آبی ها می رود و پرچم می زند.

فتح الله زاده گفت: من نگفتم که پرچم مثل من در اهتزاز است، ما پرچم هستیم (با خنده).

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از قهرمانی با فرهاد مجیدی صحبت کرده است، گفت: بعد از قهرمانی صحبت خاصی با فرهاد نداشتم. من فقط یک پیام تبریک فرستادم و او از من تشکر کرد. در این شرایط نمی خواهم مزاحم بچه ها شوم. آنها یک سال است که کار می کنند و هنوز فصل تمام نشده و چند بازی دیگر باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم دو بازی باقیمانده را ببریم تا رکورد تاریخی جدیدی برای استقلال به ثبت برسانیم.»

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص کنایه های یحیی گل محمدی مبنی بر پیروزی استقلال گفت: امسال با آمدن وزیر جدید فقط 10 میلیارد تن از سوی فدراسیون به پرسپولیس کمک شد و استقلالی ها هیچ کمکی دریافت نکردند.من یحیی را دوست دارم. چون هم زحمتکشه و هم مربی خوبیه.تا حدودی درست میگه.امسال کمی عصبی شد و کنترلش را از دست داد.اگر آرام هم بودند فرهاد مجیدی مقابل این استقلال نبود.تیمی که به هیچ تیمی نمیبازد برای 28 هفته و فرهاد مجیدی قهرمان واقعی است.”

وی در خصوص اینکه بسیاری از بازیکنان استقلال تغییر قهرمان لیگ را با تغییر وزیر ورزش مرتبط می دانند، گفت: فکر می کنم خود باشگاه استقلال امسال آنها را قهرمان کرد و حتی اگر وزیر قبلی (سلطانی فر) هم بود، نمی توانست. مقابل این تیم قدرتمند باش.«استگل از فعل آرزو کردن استفاده کرد، در این بین پرسپولیس هم مشکلات داخلی داشت و این باعث شد آنها به دردسر بیفتند.

فتح اله زاده درباره شعارهای پیشکسوتان و هواداران سرخابی توضیح داد: یکسری مسائل به موفقیت باشگاه ها مربوط می شود. به هر حال انتخاب مدیران استقلال بر عهده آقای سلطانی فر بود و ایشان در دوران وزیری خود مدیران ضعیفی را برای استقلال انتخاب کردند. این انتخاب خودش بود اما نباید از این هم غافل شد که پرسپولیس با تلاش بازیکنان و کادرفنی اش قهرمان شد. باز هم می گویم که وزرا در امور کوچک باشگاه ها دخالت نکنند و حاشیه ساز شوند.

او یادآور شد که آقای سعیدلو هم پرسپولیسی بود اما هیچ وقت مداخله نکرد. سلطانی فر هم دخالتی نکرد اما فکر می کنم وقتی شایعه شد خوشش آمد. افراد مسئول و بزرگ باید در همه چیز مراقب باشند. مثلا آقای آذری جهرمی (وزیر سابق ارتباطات) گفتند پرسپولیس در مسابقات قهرمانی 5-0 از استقلال جلو افتاده و الان نتیجه 5-1 شده است. بله آقای جهرمی! همه به عقل و خرد خود معروف هستند. حق با شماست چون لیگ کشور را تماشا می کنید اما استقلال به دنبال سومین ستاره خود در آسیا است. اگر کری بخوانند ما هم بلدیم کری بخوانیم ولی تهمت زدن به هم در این موضوع زشت است. من سال ها با عابدینی کوری خواندم اما هیچ وقت از هم تیمی ها و هواداران خود غافل نشدیم. رقابت یعنی احترام. ما در این مناطق قداست و ریشه یکدیگر را جشن نخواهیم گرفت. امیدوارم پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد و در کنار استقلال قدرتمند باشد چون اگر این دو قوی باشند تیم ملی هم قدرتمند می شود.

فتح الله زاده در خصوص جلسه ای که با برخی از اعضای هیات مدیره استقلال داشتم، گفت: جلسه خوبی با حجت کریمی و محمد مومنی داشتم. موضوع این دیدار برخی از خواسته های من در دوران حضورم در استقلال بود. دوستان قول مساعدت لازم را در این زمینه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید