عکس آقای خواننده با همسر جذابش در یک کافه

عکس آقای خواننده با همسر جذابش در یک کافه

فرزاد فرزین علاوه بر خوانندگی سعی کرده در دنیای بازیگری هم حضور داشته باشد و مدتی هم با سریال مانکن مهمان خانه های مخاطبان شبکه سینمای خانگی بوده است. در آینده به زندگی فرزاد فرزین خواهیم پرداخت.

این خواننده پاپ با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از همه مردم ایران تشکر کرد و گفت: هیچ چیز برای من ارزشمندتر از لطف مردم نیست. امیدوارم دوباره مردم را در یک کنسرت جدید ببینم و در شرایطی که احساس بهتری داشته باشم.

در این ویدئو فرزاد فرزین پزشک نیز با بیان اینکه نتیجه آزمایش مسمومیت را نشان می دهد، گفت: روز اول به دلیل افت فشار خون بیهوش شد. او اکنون عفونت دارد که با سر درمانی بهبود می یابد. امروز خوب است و امیدوارم به زودی خوب شود. پس جای نگرانی نیست چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرزاد فرزین آمیکرون دارد و سطح هوشیاری او پایین است و نمی تواند واکنش مناسبی نشان دهد.

خواننده مشهور پاپ مجبور شد با الیاس یالچ ین نتاش کنسرت مشترکی در استانبول برگزار کند.

موسیقی حرفه ای را از سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» آغاز کرد. اما به دلایل شخصی گروه را ترک کرد و روی اولین آلبوم خود (شراره) کار کرد. تهیه آهنگ شراره سه سال طول کشید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد و خود فرزاد، یاسار صباحی و علی ثابت آهنگ‌های شراره را ساختند و ارژنگ حکانی تنظیم آن‌ها را بر عهده داشت.

سپس فرزاد فرزین همکاری خود را با خوانندگان دیگر آغاز کرد و با افرادی مانند «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» شروع کرد و با «رضا صادقی» و «امید امری» نیز ترانه هایی خواند. او همچنین آهنگ‌های «امید امری» و «مهدی مدرس» را تنظیم کرد و به همراه «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده، خواننده، میکسر و مستر آلبوم خود در آلبوم متاسفم حضور داشت. در این مدت چندین موزیک ویدئو نیز تولید کرد که باعث شد کارهای بعدی او با مشکل مواجه شود.

شیوا کاکاهانی با دختری که در سال 1390 با فرزاد فرزین ازدواج کرده بود ازدواج کرد. او اغلب از خود عکس های محو شده می گرفت و یا خود را از تصویر جدا می کرد و از همه سوال می شد که دلیل این امر چه می تواند باشد در حالی که دو خواهرش عکس های مختلفی از خود منتشر می کردند. بدون حجاب

دیدگاهتان را بنویسید