عکس اولین تقابل علی کریمی و فرهاد مجیدی

عکس اولین تقابل علی کریمی و فرهاد مجیدی

علی کریمی، فوق ستاره بی نظیر ایرانی، مسابقات داخل سالن را برای معرفی خود به جامعه فوتبال انتخاب کرده است. پیش از او مجیدی از بچمن کرج و مدرسه فوتبال و امیدها از تولد مهاجمی متفاوت با تکنولوژی بالا خبر داده بود.

این دو در جوانی پیش از بازی در دربی های مختلف به عنوان کاپیتان و بازیکن هر دو تیم پرسپولیس و استقلال کنار هم ایستادند و سابقه گلزنی در دربی ها را هم داشتند. این عکس قدیمی ترین تصویر از این دو چهره ممکن در کنار هم است.

فوتبال داخل سالن جام رمضان در ماه مبارک رمضان سال 76 شاهد دو بازی استقلال و فتح در مسابقات گروهی و فینال بود. تیم خوش فرم امسال فتح در مرحله گروهی با نتیجه چهار بر سه استقلال را شکست داد و در نیمه نهایی نیز استقلالی را که از سد آتش عبور کرده بود با برتری مقابل پرسپولیس شکست داد. جدال تکراری دو تیم در روز درخشان علی کریمی با برتری هفت بر سه فتح برای کسب عنوان قهرمانی جام سالنی امسال در ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

در این عکس مجیدی 21 ساله و علی کریمی 19 ساله در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی دیده می شوند، دو فوتبالیست که کاپیتان استقلال و پرسپولیس نیز هستند و محبوبیتشان از جوایز بی شماری که به دست آورده اند بالاتر است. در طول دوران فوتبالی خود

دیدگاهتان را بنویسید