تقابل احتمالی کشتی منتخب تیم ملی یزدانی و کریمی در روز بازی گلیج و محمدیان / سنگین وزن آزادی و فرنگی در آزادی


ساعت: 11:25
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881068

اعلام اعضای کمیسیون فنی، شرکت کنندگان و شرایط برگزاری.

ورزشگاه آزادی میزبان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی منتخب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله نهایی چرخه انتخابی تیم های ملی در کشتی آزاد در دسته های 61، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم و کشتی گربه ای. وزن 130 کیلوگرم صبح روز یکشنبه 28 تیرماه در سالن 12 برگزار می شود. هزار نفر آزادسازی تهران را جشن می گیرند.

محمد بنا و بهروز حضرتی پور اعضای کمیته فنی فرنگی و پیمان درسکار و احسان امینی نیز اعضای کمیته فنی کشتی آزاد را بر عهده خواهند داشت. وزن کشی این مسابقات از ساعت 7:30 تا 8:00 در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده و مسابقات از ساعت 10:30 در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می شود.

اسامی شرکت کنندگان در این مسابقات و شرایط برگزاری آن به شرح زیر است:

ارسال رایگان:

وزن 61 کیلوگرم:

رضا اطری و داریوش حضرت گلی زاده بر اساس مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی در دسته 61 کیلوگرم به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی راه یافتند.

رژیم سوم چرخه انتخابی تیم ملی در دسته 61 کیلوگرم نشان می دهد:

اگر ملی پوش این وزن در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست پیدا نکند باید در جام تختی حاضر شود در این صورت با توجه به حضور همه مدعیان در صورت نفر اول قهرمانی کشور در جام تختی. همچنین با توجه به حضور تیم ملی، مدال طلا را کسب می کند، در غیر این صورت دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور به همراه کشتی گیر ایرانی که بالاترین عنوان (مدال) جام تختی را کسب کرده است، در مرحله نهایی مسابقات کشوری حاضر می شود. انتخاب تیم

با این تفاسیر مسابقه رودرروی رضا اطری و داریوش حضرت کولی زاده برگزار می شود و در صورت پیروزی در اولین مبارزه دونده تیم ملی قهرمان مسابقات جهانی صربستان و در غیر این صورت یک دونده تیم ملی قهرمان خواهد شد. به مبارزه خواهد رفت دو برد از سه نبرد.

توضیح: با توجه به اینکه رضا عطاری در دو دوره مسابقات انتخابی جام تختی و مسابقات بین المللی جام تختی با حضور تمامی مدعیان داخلی از جمله داریوش حضرت کولیراده به مقام قهرمانی رسیده است، این امتیاز در مرحله نهایی برای وی در نظر گرفته شده است. تیم ملی با پیروزی در اولین مبارزه مقابل حضرت کولی زاده به نایب قهرمانی تیم ملی می رسد، اما حضرت کولی زاده برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان باید دو بار مقابل آتاری پیروز شود تا به نایب قهرمانی تیم ملی برسد. صربستان

رقابت های آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در این وزن بدون دسته بندی برگزار می شود.

وزن 86 کیلوگرم:

با توجه به مصدومیت محسن مصطفوی قهرمان کشور و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا و تایید مصدومیت این کشتی گیر از سوی پزشک مجاز فدراسیون در مسابقات قهرمانی آسیا، این کشتی گیر جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را پیدا کرد. انتخابی تیم ملی

در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به مصاف علیرضا کریمی و محسن مصطفوی می رود و برنده این دیدار به مصاف حسن یزدانی می رود و در صورت پیروزی حسن یزدانی در اولین مبارزه به مقام نایب قهرمانی دست می یابد. تیم ملی صربستان در مسابقات جهانی در غیر این صورت رقیب تیم ملی از سه مبارزه دو برد خواهد داشت.

با توجه به اینکه حسن یزدانی هفته گذشته در مسابقات رنکینگ لیگ جهانی قزاقستان در وزن قانونی و فاصله کمی تا رقابت های انتخابی تیم ملی و همچنین اولویت کادر فنی برای حفظ سرمایه مبارزه حضور داشت. از نظر شرایط بدنی و فنی مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در این وزن با وزن 2 کیلوگرم برگزار می شود.

وزن 92 کیلوگرم:

با توجه به وضعیت اول چرخه انتخابی تیم ملی در دسته تا 92 کیلوگرم.

دیداری بین امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و مهدی حاجیلویان قهرمان جام تختی برگزار می شود و برنده این دیدار به مصاف کامران قاسم پور می رود. به دست خواهد آورد، در غیر این صورت دونده تیم ملی از سه مبارزه به دو برد خواهد رسید.

رقابت های آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در این وزن بدون دسته بندی برگزار می شود.

وزن 97 کیلوگرم:

با توجه به مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی در دسته 97 کیلوگرم، رقابت آخرین مرحله انتخابی تیم ملی بین محمدحسین محمدیان و میتبی گیلیج برگزار می شود. در صورت پیروزی گلاژه در آن وزن قهرمان کشور می شود و در صورت شکست گلاژه نایب قهرمان کشوری در آن وزن می شود و از 3 مبارزه 2 پیروز می شود.

رقابت های آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در این وزن بدون دسته بندی برگزار می شود.

وزن 125 کیلوگرم:

با توجه به مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی در دسته 125 کیلوگرم، دیدار یداله محبی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور با امیررضا معصومی نایب قهرمان اول جام تختی برگزار می شود. برنده این دو مبارز به مصاف امیرحسین زارع خواهد رفت که در صورت پیروزی زارع در اولین مبارزه، دوبنده قهرمان تیم ملی خواهد شد. در غیر این صورت رقیب تیم ملی پس از پیروزی در 2 مبارزه از 3 مبارزه به مبارزه می رسد.

رقابت های آخرین مرحله انتخابی تیم ملی در این وزن بدون دسته بندی برگزار می شود.

کشتی فرنگی و روم:

با توجه به برگزاری پنج مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، در خصوص وزن 130 کیلوگرم، مقرر شد در مرحله ششم مسابقات انتخابی، دیداری بین امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی در تاریخ 28 تیرماه برگزار شود.

الف) با توجه به پیروزی امین میرزازاده در مسابقات بین المللی تورلیخانوف قزاقستان مقابل یوسفی، در صورت پیروزی یک برنده، بهترین مرد شناخته می شود.

ب) یوسفی برای راهیابی به تیم ملی باید 2 برد مقابل میرزازاده کسب کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید