عکس/ قبور مطهر شهدای اراک با حضور مسئولان آذین بندی شد


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893570

در سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و مصادف با هفته دولت، صبح امروز دوشنبه هفتم شهریور استاندار مرکزی به همراه مدیران ارشد استانی در گلزار مطهر شهدای اراک حضور یافتند و گلباران شدند. قبور مطهر شهدا تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همزمان با هفته دولت، صبح امروز دوشنبه هفتم شهریور استاندار مرکزی به همراه استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امور و جمعی از مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک با گلزار بر مزار شهدای طهارت و قرائت فاتحه تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.


b68db037 ac9d 45e3 8e9c c799a3817cf8 خبر خاکستری

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با آرزوی توفیق برای همه مسئولان و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت: باید رنج ها و تلاش های خادمان فداکار کشور را ارج نهیم. از خدمات نامرئی دولتمردان خدمتگزار که درد را می شناسند سپاسگزارم.

رضا ربیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بر اهمیت الگوپذیری در زندگی این شهدا در انجام کارها و خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: این شهدا عملا نمونه بی بدیل ایثارگری هستند. به مردم

وی بیان کرد: نامگذاری هفته ای با عنوان هفته دولت نمادی است تا مردم و مسئولان بیشتر آگاه شوند و خدمات و ویژگی های اخلاقی و کاری شهیدان رجایی و باهنر را که الگو و نقشه راه برای همه هستند به کار گیرند.

لازم به ذکر است گلزار مطهر شهدای اراک مزین به 1460 قبر شهدای گلگون کفن است.

همچنین همزمان با هفته دولت صبح امروز دوشنبه هفتم شهریور ماه مدیرکل بنیاد مرکزی به اتفاق استاندار، فرماندار و جمعی از مسئولین با خانواده شهیدان «عباس و علیرضا» دیدار کردند. عزیزی» و ایثار و رشادت های شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده را گرامی داشت.

لازم به ذکر است شهید علیرضا عزیزی در سال 1344 متولد شد و در تاریخ 30 آبان 1362 در عملیات والفجر 4 در منطقه پنجوین به شهادت رسید.

شهید عباس عزیزی در سال 1347 متولد شد و در 7 دی ماه 65 در عملیات کربلای 5 در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید