عکس های لو رفته از موتور سواری لادن مستوفی در خیابان / عکس

عکس های لو رفته از موتور سواری لادن مستوفی در خیابان / عکس

به تازگی عکسی از لادن مستوفی در پشت صحنه سریال گناه فرشته در حال موتورسواری منتشر شده است. موتورسیکلت گران قیمت این بازیگر در اینستاگرام سروصدا به پا کرد.

سن و تحصیلات لادن مستوفی
لادن مستوفی متولد 29 اسفند 1351 در تنکابن بازیگر بود. او دانشجوی انصرافی دانشگاه است که در ۲۱ سالگی وارد صحنه تئاتر شد و یک سال بعد با فیلم «روز حوادث» به شهرت رسید و مشکلات زیستی و روانی از علایق تحصیلی اوست.

همسر لادن مستوفی
لادن مستوفی در سال 1372 در سن 21 سالگی با وجود 20 سال اختلاف سنی با شهرام اسدی کارگردان فیلم روز آکادمی ازدواج کرد و هنوز هم زندگی موفقی را در کنار هم سپری می کنند. شهرام اسدی متولد 1332 در سلماس، فارغ التحصیل دانشکده کارگردانی مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای مدرک فوق لیسانس سینما از کالیفرنیا آمریکا است.

بزرگترین آرزوی لادن مستوفی
بازیگر زن: رویایی دارم که روزی به آن عمل خواهم کرد، دوست داریم یک مجتمع درمانی و هنری برای هنرمندان مسن سینما ایجاد کنیم که در آن راحت زندگی کنند و به سینما بروند، ورزش کنند، کلینیک و به طور کلی شاد باشند. خرج کردن؛ این افراد نسبت به سایر سالمندان شرایط ویژه تری دارند.

لادن مستوفی با کدام فیلم به شهرت رسید؟
او در سال ۱۳۷۴ با فیلم ماه و خورشید کار خود را ادامه داد تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی وارد قاب تلویزیون شد. شهرت او از سال 1380 با سریال سفر سبز آغاز شد و یک سال بعد با سریال خانه ای در تاریکی ساخته محمدعلی کشاورز و فخری خروش به اوج خود رسید.