غرش ستاره پرسپولیس در اروپا

غرش ستاره پرسپولیس در اروپا

علی علیپور یک هفته پس از نمایش نه چندان خوب مقابل استوریل در دیدار مقابل آروکا دو گل به ثمر رساند و به نوعی توانست خود را نجات دهد. به حدی که حتی یکی از گزینه های بهترین بازیکن هفته لیگ برتر پرتغال نیز به حساب می آمد.

استفانو بلترامه و سپس آندره ویدیگال به درخشش مهاجم 26 ساله ایرانی کمک کردند. این اولین دیداری بود که این مهاجم دو گل برای جزیره نشینان به ثمر رساند. جایی که در همین لیگ (پرتغال) یک مهاجم ایرانی دیگر به نام مهدی طارمی حضور دارد و برای پورتو بازی می کند.

با این حال شروع علی علیپور چندان امیدوارکننده نبود. او که عنوان آقای دروازه بان کشورش را به خود اختصاص داد، در 29 بازی تنها 1294 دقیقه بازی کرد و تنها دو گل به ثمر رساند. همچنین 21 بازی طول کشید تا علی علیپور اولین گل خود را برای مارتیمو به ثمر برساند.

علی علیپور علیرغم اینکه در این فصل بیشتر به عنوان ذخیره مورد استفاده قرار گرفته اما در 24 بازی موفق شد 7 گل برای تیمش به ثمر برساند که آمار قابل قبولی است.

بدین ترتیب او با دو گل بیشتر از هم تیمی خود جوئل تاگو، آقای گل مارتیمو است. علی علیپور در 13 بازی در ترکیب اصلی قرار دارد و از نظر تعداد قایق در بین بازیکنان ماریتیمو هفتم (1430 دقیقه) است. یعنی علیپور برای هر گل زده به 204 دقیقه زمان نیاز دارد که برای مهاجمی که آرزوی بازی در تیم های بزرگتر را دارد آمار قابل توجهی نیست.

با تمام این اوصاف مربیان مارتیمو با او همکاری کردند تا به بهترین نحو از این بازیکن حمایت کنند. از سوی دیگر، واسکو سیابرا، سرمربی ماریتیمو بارها تاکید کرده که به علیپور اعتماد کامل دارد و به نظر می رسد در طول فصل روی این مهاجم ایرانی حساب ویژه ای باز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید