غرش کاپیتان استقلال + عکس

غرش کاپیتان استقلال + عکس

استقلال مقابل نساجی که از ابتدا کاپیتان تیمی نداشت به تساوی بدون گل رسید. وریا گفوری به دلیل سرماخوردگی در بیشتر تمرینات پیش از بازی حضور نداشت و حتی فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی از غیبت غفوری خبر داد اما در نهایت این بازیکن موفق شد دقایقی به میدان برود.

گفوری در دقیقه 54 به جای امیرحسین حسین زاده وارد زمین شد تا نشان دهد حتی بیماری و سرما هم تاثیری در توقف و غیبت او نداشته است. در 36 دقیقه حضور وریا در زمین چیز جالبی وجود دارد و این آمار 100 درصد برای این بازیکن صادق است.

کاپیتان آبی ها در این دیدار مالکیت توپ چندانی نداشت اما در 15 پاس به هم تیمی هایش موفق شد توپ را به درستی به سمت دروازه خود ببرد. او یک دریبل موفق و یک پیروزی در کشتی هوایی داشت و یک بار شانس خود را با یک شوت از راه دور امتحان کرد تا دروازه نساجی را باز کند اما ناکام ماند.

وریا که طبق آمار یکی از بهترین های تیمش در دیدارهای قبلی است، در نیمه دوم جمعه شب بازی کرد تا بار هجومی آبی ها را از دو طرف متعادل کند اما کاپیتان آبی ها به همراه دیگر هم تیمی هایش در افتتاح. دروازه پرتلاش میهمان برای دومین هفته متوالی نتوانست به استقلال تساوی بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید