غیبت مقابل سپاهان و حیف مقابل پرسپولیس!

خودروسازان در سفر به اصفهان غایبان زیادی دارند اما تاثیرگذارترین نفراتی که در لیست این تیم قرار نگرفته اند در خط حمله هستند و سید معتبی حسینی نمی تواند از ساسان حسینی و ابراهیم صالحی استفاده کند و دو باخت دارد. مهاجمان اصلی به دلیل محرومیت

ساسان حسینی که کارنامه درخشانی در نفت مسجد سلیمان زیر نظر مجتبی حسینی داشت و بار دیگر در پیکان شاگرد او شد، هفته گذشته در دیدار با پرسپولیس در دقیقه 67 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما متاسفانه نتوانستند گلزنی کنند.

مهاجم پیکان پس از ورود به زمین مقابل پرسپولیس انرژی زیادی داشت و ضربه پای چپ او با فاصله زیاد به بیرون رفت و در لحظات پایانی به دروازه قرمزپوشان که ضعیف و در دستان علیرضا بیرانوند بود برخورد کرد. فرصتی که اگر به ثمر برسد می تواند او را به اولین بازیکنی تبدیل کند که به میدان می رود و در روند قهرمانی لیگ تاثیرگذار است.

البته معتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس درباره این صحنه گفت که ساسان حسینی معمولا این ضربات را بهتر می زند و گل می زند اما این بار به دستان دروازه بان ضربه زد و باز هم تقلا کرد.

ساسان حسینی که تجربه گلزنی به سپاهان را دارد در بازی امروز مقابل طلای پوشان به دلیل کارت زرد در بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس و 4 کارت زرد در ترکیب تیمش غایب است و در کنار صالحی و نوروزی فرد در این دیدار غایب خواهند بود. تیم به دلیل محرومیت

دیدگاهتان را بنویسید