غیبت مهاجم پرسپولیس مقابل استقلال

وضعیت دو بازیکن تراکتورسازی که با امید فراوان به این تیم آمده اند فعلا مشخص نیست. گفته می شود خجت حقوردی مدافع ایرانی تیم ملی آذربایجان و باشگاه سومقایت برای ادامه فصل رضایت نامه داده نشده و جدایی این بازیکن از هواداران قطعی است. البته ایوب بهتایی، مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت این بازیکن گفت: انتظار داشتیم به قراردادش احترام بگذارد. هاکواردی وقتی از اردوی آذربایجان برگشت گفت مصدوم است و پزشکان تیم هم این موضوع را تایید کردند. نظر ما این بود که «بیایید او را تا پایان فصل نگه داریم، اما از زمان آمدن حمز هاکوردی تمرین نکرده تا حمز نظر مثبت بدهد. بنابراین احتمال جدایی او 100 درصد است.» به عبارت دیگر، حقوردی، مدیرعامل تراکتورسازی، جدایی را به دلیل عدم رضایت رد کرد و توپ را رها کرد.

از سوی دیگر تردیدهایی در مورد قرارداد کاوه رضایی وجود دارد، چرا که از روزی که کاوه به تراکتور پیوست، عنوان شد قرارداد این بازیکن به گونه ای بوده که او می تواند بعد از نیم فصل به استقلال برود. باشگاه تراکتورسازی هنوز پاسخ روشنی به این ابهام نداده است. البته با توجه به بازگشت کاوه رضایی به تمرینات، هواداران تراکتورسازی احتمالا شاهد حضور او در دیدار مقابل استقلال خواهند بود.

هواداران تراکتورسازی در کنار کاوه رضایی چشم انتظار حضور ریکاردو آلوز در دیدار با استقلال هستند. البته زمزمه هایی از علاقه چند باشگاه به ریکاردو آلوز شنیده شده است.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده که قرارداد این بازیکن دو ساله است و اعلام کرده که آلوز را حفظ خواهد کرد.

با توجه به اینکه در بازی استقلال، حجت حقوردی به دلایل نامعلومی غایب است و محمد عباس زاده نیز به دلیل محرومیت غایب است اما کاوه رضایی و ریکاردو آلوز می توانند در بازی استقلال حضور داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید